Gjest Ryggsleikeren Skavland! Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=163826 Han mæler kongefamiliens kake den fyren! Nå blir han nok bedt på mange nye partyes hos Martha og Håkon. Bare vent å se... Kanskje Melnæs til og med blir bedt? 0 Siter
Gjest yoyou Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Den kommentaren der var da svært så Jantete. Så??? Om Skavlan er venner med de kongelige?? Om de kongelige har venner i kjendisverden??? Kunne virkelig ikke brydd meg mindre! 0 Siter
Gjest Ryggsleikeren Skavland! Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Den kommentaren der var da svært så Jantete. Så??? Om Skavlan er venner med de kongelige?? Om de kongelige har venner i kjendisverden??? Kunne virkelig ikke brydd meg mindre! Jantete?????? Det burde bry alle som er forkjempere for ytringsfriheten at de kongelige bevisst plukker "venner" i journalistkretser. De kongelige kjøper seg taushet, og det er både skremmende, tragiskkomisk og patetisk (og mye annet)! 0 Siter
Gjest yoyou Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jantete?????? Det burde bry alle som er forkjempere for ytringsfriheten at de kongelige bevisst plukker "venner" i journalistkretser. De kongelige kjøper seg taushet, og det er både skremmende, tragiskkomisk og patetisk (og mye annet)! *rister på hodet* ...lest for mye i Se og Hør, nå eller? For en forenklet måte å se hvem de kongelige omgås med. Tror du virkelig at kongefamilien sitter og krysser ut hvilke journalister de har i sitt nett og bestikker dem med sitt "vennskap"? Ja ja, deg om det..... 0 Siter
Gjest Ryggsleikeren Skavland! Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 *rister på hodet* ...lest for mye i Se og Hør, nå eller? For en forenklet måte å se hvem de kongelige omgås med. Tror du virkelig at kongefamilien sitter og krysser ut hvilke journalister de har i sitt nett og bestikker dem med sitt "vennskap"? Ja ja, deg om det..... "Tror du virkelig at kongefamilien sitter og krysser ut hvilke journalister de har i sitt nett og bestikker dem med sitt "vennskap"?" Jaaaa, det er jeg 100% sikker på at de faktisk gjør! Til opplysning så kjøper jeg aldri se&hør, jeg leser det nesten aldri. Se &hør og kongefamilien er omtrent på samme nivå for meg. 0 Siter
Gjest Ryggsleikeren Skavland! Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 "Tror du virkelig at kongefamilien sitter og krysser ut hvilke journalister de har i sitt nett og bestikker dem med sitt "vennskap"?" Jaaaa, det er jeg 100% sikker på at de faktisk gjør! Til opplysning så kjøper jeg aldri se&hør, jeg leser det nesten aldri. Se &hør og kongefamilien er omtrent på samme nivå for meg. Dette kan du også lese om du ikke allerede har gjort det. Det er godt skrevet! http://thomasolsen.nettblogg.no/061206132146_ikke_plag_denne_damen.html 0 Siter
Gjest yoyou Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Dette kan du også lese om du ikke allerede har gjort det. Det er godt skrevet! http://thomasolsen.nettblogg.no/061206132146_ikke_plag_denne_damen.html Har faktisk lest artikkelen før, men er nok ikke overbevist. Jeg tror faktisk at like barn leker ofte best, og folk som jobber i mediebransjen, og kjendiser, er mer vant til rampelyset enn Ola Pottit. Så at like barn finner hverandre ser jeg ikke på som så merkelig. 0 Siter
Gjest Ryggsleikeren Skavland! Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Har faktisk lest artikkelen før, men er nok ikke overbevist. Jeg tror faktisk at like barn leker ofte best, og folk som jobber i mediebransjen, og kjendiser, er mer vant til rampelyset enn Ola Pottit. Så at like barn finner hverandre ser jeg ikke på som så merkelig. Du virker utrolig blåøyd og sneversynt, men deg om det! 0 Siter
Gjest yoyou Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Du virker utrolig blåøyd og sneversynt, men deg om det! Jepp, der har du meg!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.