Gå til innhold

Boksiskrem ute i minus ti

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg la en boks med iskrem stå ute i ti minusgrader i et par timer, eller er det altfor kaldt for isen?

Frysern min er så kranglete, og det hjalp ikke å bruke vold heller.

Gjest StorHvitElgPåSnowboard:)
Skrevet

I en normal dypfryser er det minus 18-30. *for kaldt for isen*???

:D

Skrevet

I en normal dypfryser er det minus 18-30. *for kaldt for isen*???

:D

Jaaaaa, men saaaant.. jeg visste ikke hvor kaldt det er i en dypfryser, for jeg har bare vanlig fryseboks til kjøleskapet mitt.

For kaldt for isen? Nja, dumt spørsmpl kanskje, men jeg tenkte at det kanskje var en grense på hvor kaldt den kunne stå, selv om jeg vet det er is da :-)

Skrevet

Tror det skal gå bra jeg:)

Satser på det, nå står den på bordet der ute, så hvis nabobarna kommer og rører den - da smeller det.

Gjest Tacomix
Skrevet

Satser på det, nå står den på bordet der ute, så hvis nabobarna kommer og rører den - da smeller det.

Selv har jeg nå spist 1 liter is siden i går kveld, det var godt:)!

Håper isen får stå i fred:)

Skrevet

Selv har jeg nå spist 1 liter is siden i går kveld, det var godt:)!

Håper isen får stå i fred:)

Skal lage Kahlua milkshake senere skjønner du :-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Skal lage Kahlua milkshake senere skjønner du :-)

Oki, kan jeg få oppskriften?

Skrevet

Oki, kan jeg få oppskriften?

Jeg har egentlig ingen oppskrift, jeg bare heller Kahlua i blenderen med litt isbiter, har oppi iskrem (sjokolade eller vanilje med Nequick eller hva jeg måtte ha for hånden) så står det der og blander seg og så heller jeg det i glass og drikker det :-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg har egentlig ingen oppskrift, jeg bare heller Kahlua i blenderen med litt isbiter, har oppi iskrem (sjokolade eller vanilje med Nequick eller hva jeg måtte ha for hånden) så står det der og blander seg og så heller jeg det i glass og drikker det :-)

Høres veldig godt ut:)! Takk for forklaringen:) Blir så tørst og sulten når jeg sitter her og doler:)

Skrevet

Høres veldig godt ut:)! Takk for forklaringen:) Blir så tørst og sulten når jeg sitter her og doler:)

Jeg blir for det meste bare sint..

Men nå skal jeg straks moppe gulvene og sette i gang med litt mat :-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg blir for det meste bare sint..

Men nå skal jeg straks moppe gulvene og sette i gang med litt mat :-)

Jeg er klar til å lage mat jeg nå, så nå stikker jeg litt!

God lørdag:)

Skrevet

Jeg er klar til å lage mat jeg nå, så nå stikker jeg litt!

God lørdag:)

Takk det samme! :-)

Skrevet

Jaaaaa, men saaaant.. jeg visste ikke hvor kaldt det er i en dypfryser, for jeg har bare vanlig fryseboks til kjøleskapet mitt.

For kaldt for isen? Nja, dumt spørsmpl kanskje, men jeg tenkte at det kanskje var en grense på hvor kaldt den kunne stå, selv om jeg vet det er is da :-)

Ja, nå var du altså rimelig teit! :-D

Skrevet

Ja, nå var du altså rimelig teit! :-D

Næhæhæi!!!

Skrevet

Det år fint.

Grunnen til at besteforeldrene mine kjøpte fryseboks i sin tid, var at bestemor hadde kjøpt masse is på tilbud. Så ble det mildvær.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...