Gå til innhold

Hva blir lørdagsmiddagen?

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Her blir det stekt beef burger i hamburgerbrød, med pommes frites til. Nam.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

6

• mariaflyfly

5

• annegunn

5

• candyqueen_83

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tacomix
Skrevet

Her blir det igjen, som før denne uka!

Vårruller med salat:)

Skrevet

Skal ut til noen venner, der blir det taco med masse attåt.

Skrevet

Her blir det igjen, som før denne uka!

Vårruller med salat:)

Lager du vårrullene selv eller får man kjøpt gode, ferdige vårruller?

Gjest Tacomix
Skrevet

Lager du vårrullene selv eller får man kjøpt gode, ferdige vårruller?

Jeg lager ikke vårullene selv siden jeg ikke har stekeovn.

Jeg har aldri likt vårruller før, men nå fant jeg noen jeg liker! Sundt, billig og godt!

Jeg kjøper noen som heter, Shoo van. De er med kyllingfyll, finnes også med kjøttfyll! Jeg kjøpte de på Rema1000!

De synes hvertfall jeg er gode!

Skrevet

Jeg har aldri likt vårruller før, men nå fant jeg noen jeg liker! Sundt, billig og godt!

Jeg kjøper noen som heter, Shoo van. De er med kyllingfyll, finnes også med kjøttfyll! Jeg kjøpte de på Rema1000!

Det skal jeg prøve!

Takk:-)

Skrevet

Har du ikke stekeovn? Hvordan lager du middag til vanlig da?

Skrevet

Det hender jeg kjøper sånne også, synes de er helt greie når jeg vil ha noe godt som ikke tar så lang tid. Men hjemmelagede vårruller fra pingpongdama over her er mye bedre, hun kommer av og til og ringer på med et brett nystekte vårruller. Da blir jeg glad :-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Det skal jeg prøve!

Takk:-)

De liker jeg hverfall! Ut å handle nå:P! Ingen årsak å hjelpe:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Det hender jeg kjøper sånne også, synes de er helt greie når jeg vil ha noe godt som ikke tar så lang tid. Men hjemmelagede vårruller fra pingpongdama over her er mye bedre, hun kommer av og til og ringer på med et brett nystekte vårruller. Da blir jeg glad :-)

Ja, de er sikkert mye bedre. Skulle ønske jeg også hadde ei pingpongdame:P!

Jeg og en spiste våruller forje helg fra et sted, de er mye bedre. Men de her er sikkelig gode de også.

Hilsen ei som aldri har likt vårruller før!

Gjest Tacomix
Skrevet

Har du ikke stekeovn? Hvordan lager du middag til vanlig da?

Nei, jeg har ikke stekeovn. Men jeg måtte kjøpe meg pizza ovn etter jeg hadde bodd her i et halvt år. Da var jeg lei og ikke kunne steke noe!

Alt går ikke i den ovnen, men jeg har både bakt boller og lagd mummins, så det er mye jeg gjør uten stekeovn:P

Jeg greier meg til vanlig. Må bare bruke stekepanne eller pizzaovn til stekeovn. Skulle ønske jeg hadde stekeovn, men slik har jeg ikke!

Skrevet

Nei, jeg har ikke stekeovn. Men jeg måtte kjøpe meg pizza ovn etter jeg hadde bodd her i et halvt år. Da var jeg lei og ikke kunne steke noe!

Alt går ikke i den ovnen, men jeg har både bakt boller og lagd mummins, så det er mye jeg gjør uten stekeovn:P

Jeg greier meg til vanlig. Må bare bruke stekepanne eller pizzaovn til stekeovn. Skulle ønske jeg hadde stekeovn, men slik har jeg ikke!

Ok, hehe får håpe du har mikrobølgeovn da, så kan du ihvertfall varme opp litt nordfjords middager i ny og ne ;)

Gjest Tacomix
Skrevet

Ok, hehe får håpe du har mikrobølgeovn da, så kan du ihvertfall varme opp litt nordfjords middager i ny og ne ;)

Nei, jeg har ikke mickrobølgeovn heller;)

Eneste jeg har er kokeplater og pizzaovn, men jeg greier meg fint jeg. Har greid meg her i noen år nå:)

Skrevet

Kan jeg komme ;o)

Ja, velkommen! :-) Skal ha Kahlua milkshake etterpå!

Gjest Tacomix
Skrevet

Vi skal ha lasagne med salat og brød, nam :)

Sorry at jeg skriver støtt til deg;) ang. mat:)! Vi har jo nesten alltid samme mat vi. Vi skal ha nesten samme mat igjen denne helga, bare at jeg tar vårruller istedenfor lasagn. Merklig:)

Skrevet

Nei, jeg har ikke mickrobølgeovn heller;)

Eneste jeg har er kokeplater og pizzaovn, men jeg greier meg fint jeg. Har greid meg her i noen år nå:)

Det går fint å bruke pizzaovn som stekeovn. Og hvor mye mat lager man egentlig på en gang? Du får jo plass til det meste mener jeg..kjenner flere som har det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...