Gå til innhold

Hva blir lørdagsmiddagen?

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Det går fint å bruke pizzaovn som stekeovn. Og hvor mye mat lager man egentlig på en gang? Du får jo plass til det meste mener jeg..kjenner flere som har det.

Bare noe jeg hater med den er at den ikke er så høy som en vanlig stekeovn så jeg kan ikke ha så høye ting inni den, men jeg greier meg fint:)!

Nei, det er ikke så mye mat en lager samtidig. Jeg bor jo alene nå, får se hva som skjer senere!

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

6

• mariaflyfly

5

• annegunn

5

• candyqueen_83

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, velkommen! :-) Skal ha Kahlua milkshake etterpå!

Spaghetti. Enkelt og godt.

Skrevet

Sorry at jeg skriver støtt til deg;) ang. mat:)! Vi har jo nesten alltid samme mat vi. Vi skal ha nesten samme mat igjen denne helga, bare at jeg tar vårruller istedenfor lasagn. Merklig:)

Lettvint vet du :) Jeg er ikke kokk som liker å stå i timesvis med matlaging.

Gjest Tacomix
Skrevet

Lettvint vet du :) Jeg er ikke kokk som liker å stå i timesvis med matlaging.

Kanskje det er derfor vi har mye likt! Jeg er ei som må ha mat med engang når jeg er sulten, så jeg tar alltid noe lettvindt jeg også!

Ha en fin kveld:)

Skrevet

Ja, velkommen! :-) Skal ha Kahlua milkshake etterpå!

Jeg får vel lage de fordømte kjøttkakene jeg hadde planlagt. Med surkål. Det er jo godt det og da men lenge siden jeg har spist stifado. Men det er godt *sulten*

Skrevet

Jeg får vel lage de fordømte kjøttkakene jeg hadde planlagt. Med surkål. Det er jo godt det og da men lenge siden jeg har spist stifado. Men det er godt *sulten*

Alt er godt når man er sulten. Alt, bortsett fra grøt.

Gjest Mor til en ungdom
Skrevet

Vi har spist kyllingfilet m/ris, saus og salat. Rødvin for meg og vann til ungdommen som skal kjøre etterpå:)

Skrevet

Pizza, og her vil alle ha sin favoritt i dag, så da lager vi vær vår pizza.

Skrevet

Spaghetti. Enkelt og godt.

Spagetti er det verste jeg veit etter å ha hatt unger i over 24 år som elsker spagetti med kjøttsaus.

Det går bare an med ostesaus og bacon.

candyqueen_83
Skrevet

Spagetti er det verste jeg veit etter å ha hatt unger i over 24 år som elsker spagetti med kjøttsaus.

Det går bare an med ostesaus og bacon.

Enig. Ostesaus og bacon er godt, men tomatsausen blir jeg nesten kvalm av å tenke på.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Fikk ræva i gir og dro på butikken da jeg så dette innlegget, så lørdagsmiddagen blir kylling, ris og salat. :)

fei1365380229
Skrevet

I dag blir det hjemmelaget lasagne og jeg slipper å lage den :) Min eldste sønn står på kjøkkenet og lager nå. Deilig med store barn gitt som har heimkunnskap på skolen.

Skrevet

Det blir hjemmelaga pizza det.. med kjøttdeig og masse krydder.

Skrevet

Ungene spiste store mengder makaronigrateng med pølsebiter akkurat. Jeg skal spise blodig biff og gnocci hos naboen seinere i kveld. :)

Skrevet

Hvorfor har ikke jeg smakt den...?

Du kan da ikke ha smakt alt, heller?

Fikk en italiener i går også :P

Gjest girasol
Skrevet

Burger av skinekjøttdeig i polarbrød, salat og noen få pommes frites...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...