mariaflyfly Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Du kan da ikke ha smakt alt, heller? Fikk en italiener i går også Jeg hadde jeg også. Og i kveld blir det ammis! *entusiastisk* 0 Siter
monass Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Alt er godt når man er sulten. Alt, bortsett fra grøt. Stifado er kjempegodt, men har aldri laget det selv. Har du muligens en oppskrift å dele vekk? :-) "Kali Årexi"... 0 Siter
annegunn Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jeg hadde jeg også. Og i kveld blir det ammis! *entusiastisk* 'Hvornår passer en ammis best? Hvergang!' Jeg kjørte sammen med en kollega hjem i går, og han hadde engang drukket en 15 år gammel ammis. Sukk. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 'Hvornår passer en ammis best? Hvergang!' Jeg kjørte sammen med en kollega hjem i går, og han hadde engang drukket en 15 år gammel ammis. Sukk. Men visste han å verdsette det han hadde gjort? 0 Siter
Lucretia Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jeg tenkte å fylle noen minibaguetter med rømme, purre og (masse) piffi (rømme, purre og piffi er blandet sammen først da). Litt ost på toppen, og inn i ovnen! Yummy! 0 Siter
annegunn Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Men visste han å verdsette det han hadde gjort? Ja, absolutt. Ikke noe problem å finne noe¨å snakke med han om, nei... Men har hadde i motsetning til visse andre her andre favoritter. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Ja, absolutt. Ikke noe problem å finne noe¨å snakke med han om, nei... Men har hadde i motsetning til visse andre her andre favoritter. Så tapersk! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 Jeg tenkte å fylle noen minibaguetter med rømme, purre og (masse) piffi (rømme, purre og piffi er blandet sammen først da). Litt ost på toppen, og inn i ovnen! Yummy! Hørtes veldig godt ut 0 Siter
mermaid Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Litt enkelt i kveld: reker, loff, hvitvin osv. Tar det igjen i morgen med saltimbocca :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 Litt enkelt i kveld: reker, loff, hvitvin osv. Tar det igjen i morgen med saltimbocca :-) Reker og loff er enkelt , men så utrolig godt ) 0 Siter
mermaid Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Reker og loff er enkelt , men så utrolig godt ) Ja, alltid positivt overrasket, føltes perfekt i dag egentlig! 0 Siter
Elbereth Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Pizza. en med kjøttdeig, en med skinke. 0 Siter
Lucretia Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Hørtes veldig godt ut Det er veldig godt! Lærte først å lage det med skinkebiter i, men etter jeg ble veggis kuttet jeg skinken, og fant ut at det fremdeles var like godt. Jeg trengte da bare litt mer piffi 0 Siter
Sofline Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jeg tenkte å fylle noen minibaguetter med rømme, purre og (masse) piffi (rømme, purre og piffi er blandet sammen først da). Litt ost på toppen, og inn i ovnen! Yummy! Hva er piffi? 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Vi har hatt biff med røstipoteter, mais og stekte aspargues topper. Jammi:o) 0 Siter
Lucretia Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Hva er piffi? Piffi: http://tinyurl.com/yr3sfu Krydder, uunnværlig på pizza, ostesmørbrød etc. Regner med at du IKKE er fra Stavanger-området? Der er det nok ikke en sjel som ikke har hørt om piffi. Men merker at det er mindre vanlig andre steder i landet.... 0 Siter
Sofline Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Piffi: http://tinyurl.com/yr3sfu Krydder, uunnværlig på pizza, ostesmørbrød etc. Regner med at du IKKE er fra Stavanger-området? Der er det nok ikke en sjel som ikke har hørt om piffi. Men merker at det er mindre vanlig andre steder i landet.... Ikke fra Stavanger-området nei! Takk for svar! :-) 0 Siter
Gjest måtehold Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Det er veldig godt! Lærte først å lage det med skinkebiter i, men etter jeg ble veggis kuttet jeg skinken, og fant ut at det fremdeles var like godt. Jeg trengte da bare litt mer piffi msg / smaksforsterker som det er masse av i piffi, er ikke så sunt da. I USA står det ofte garantier i menyen for at maten ikke inneholder dette, det blir sett på som veldig usunt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.