Gjest kvitsymra Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Eg kjøpte alle 5 sesongene i ett. Utrolig kul serie. Ingen av dem er riktig kloke, jo. :c) God underholdning, er det! Mange artige vinklinger. Eg flinte dessuten godt da hu dama fikk den blå tanken i hodet. Søren hvor tragikomisk! Noen som vet hvor langt de har kommet i USA? 0 Siter
birdie Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Er ikke den avsluttet, da? Fem sesonger, that's it? 0 Siter
Bassisten Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Er ikke den avsluttet, da? Fem sesonger, that's it? Jo, det vart laga 5 sesongar. No more. Hei forresten :-) 0 Siter
birdie Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jo, det vart laga 5 sesongar. No more. Hei forresten :-) 0 Siter
vanilje Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jo, det vart laga 5 sesongar. No more. Hei forresten :-) unnskyld at jeg blander meg i tråden... Men bassisten, har skrevet mail til deg og lagt ut innlegg på meldinger, hadde du orket å svare? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.