kyrillo Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Utenfor i 5-6 kuldegrader står mannen min og fyrer opp stampen. Å, det skal bli godt å krype ned i den når den når 38 grader senere i kveld. Oppi vannet har jeg hatt litt grovt salt og noen dråper lavendelolje.. Jeg har funnet meg et par nesten tomme 3-litere med rødvin og "fyrer meg opp" inne. Det har vært noen lange uker. Først mistet jeg søvnen, og så døde mor. Nå er jeg passe sliten. Jeg sliter med søvnproblemer for tiden, og de innsovningspillene (Imovane)jeg fikk hos legen, gjorde meg bare surrete. I går kjentes det ut som om jeg skulle ha ranglet på fylla i et par måneder. Jeg spurte her om noen av dere hadde erfaring med bivirkninger, men det var visst ingen som hadde det. I dag er det noe helt annet. Jeg tok ikke noe medisin i går, og sov altså ingenting i natt, men i dag har jeg vært på helsekost og kjøpt noe som heter Valerina Forte. Det skal jeg ta 1 time før jeg legger meg i kveld. Ønsker alle en gooood kveld :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Ha en fin kveld du også! Høres ut til å bli fin den. Håper det med søvnen ordner seg!! Godkveld og godnatt 0 Siter
kyrillo Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 Ha en fin kveld du også! Høres ut til å bli fin den. Håper det med søvnen ordner seg!! Godkveld og godnatt Takk i like måte :-) Jepp, nå har vi 15 grader i vannet og pizza som hever på kjøkkenbenken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.