Gå til innhold

Hva forandret ditt liv?

Anbefalte innlegg

Gjest Leseløve
Skrevet

Er det noe spesielt som hendte deg, som forandret ditt liv betraktelig? (Til det bedre/ verre)

Gjest fraskilt
Skrevet

Ja den gangen jeg skilte meg og begynte å leve mit eget selvstendige liv.

Skrevet

Det at jeg fikk begynne på skole for hørselshemmede siste året i ungdomsskolen!

Ble aldri mobba på "hjemmeskolen", men tenk alt jeg mista av den sosiale biten..slike "uviktige" ting som faktisk er kjempeviktige i det store og det hele.

På døveskolen "fant" jeg meg selv og det var en hærlig følelse :-)

Skrevet

Jeg fikk sparken. Det sendte livet mitt inn på et sidespor som jeg aldri ville ha tatt dersom dette ikke hadde skjedd.

Det har faktisk definert hele livet mitt siden, til de grader at jeg er sjeleglad jeg ble sparket.

Det er ofte vanskelig å se det positive i vanskelige situasjoner når de skjer, men det er verdt å se livet litt an før man går og henger seg.

Gjest ikke noe bra!
Skrevet

Aldri hatt et bra liv sånn helsemessig, født med en liten funskjonshemming, det går for det!

Gjest Leseløve
Skrevet

Jeg fikk sparken. Det sendte livet mitt inn på et sidespor som jeg aldri ville ha tatt dersom dette ikke hadde skjedd.

Det har faktisk definert hele livet mitt siden, til de grader at jeg er sjeleglad jeg ble sparket.

Det er ofte vanskelig å se det positive i vanskelige situasjoner når de skjer, men det er verdt å se livet litt an før man går og henger seg.

Kloke ord!

Takk for at du deler din opplevelse med oss.

Gjest Leseløve
Skrevet

Ja den gangen jeg skilte meg og begynte å leve mit eget selvstendige liv.

Takk for at du delte med oss.

Gjest Leseløve
Skrevet

Det at jeg fikk begynne på skole for hørselshemmede siste året i ungdomsskolen!

Ble aldri mobba på "hjemmeskolen", men tenk alt jeg mista av den sosiale biten..slike "uviktige" ting som faktisk er kjempeviktige i det store og det hele.

På døveskolen "fant" jeg meg selv og det var en hærlig følelse :-)

Takk for at du delte med oss.

Gjest Leseløve
Skrevet

Aldri hatt et bra liv sånn helsemessig, født med en liten funskjonshemming, det går for det!

Det har ikke hendt noe som gjorde livet bedre?

Skrevet

Det må være da jeg traff han som jeg er gift med.

Nå er jeg så heldig at jeg alltid har sett på meg selv som en lykkelig person(selvsagt med opp og ned-turer).

Jeg trivdes godt som singel, men det å finne den store kjærligheten var virkelig en opptur.

Gjest HappyGangsta
Skrevet

Ja, livet kan være underfundig noen ganger. Det heter visst at en lærer så lenge en lever...?

Hyggelig at det var den veien det gikk med deg, da.

Gjest har migrene
Skrevet

Jeg fikk migrene og den stjeler tid hver uke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...