Gå til innhold

Strikkeoppskrift....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har ei strikkeoppskrift på klær til hunder, eller ei nettside med oppskrifter. Jeg har lett og let, men finner ingen!!!

Skrevet

http://www.garnstudio.com - skriv hund i søkefeltet. Du får opp 2, på hhv. svensk og dansk. Klikk på flagg for å få opp oppskriften, klikker du på bildet får du bare opp et større bilde.

Så skal jeg ikke si noe om hva jeg synes om klær på hunder (med mindre det er nødvendig for å holde varmen)... ;-)

Skrevet

http://www.garnstudio.com - skriv hund i søkefeltet. Du får opp 2, på hhv. svensk og dansk. Klikk på flagg for å få opp oppskriften, klikker du på bildet får du bare opp et større bilde.

Så skal jeg ikke si noe om hva jeg synes om klær på hunder (med mindre det er nødvendig for å holde varmen)... ;-)

hehe.......det er nødvendig for og holde snøen unna pelsen! :)Tusen takk foresten

Skrevet

hehe.......det er nødvendig for og holde snøen unna pelsen! :)Tusen takk foresten

OK, det går jo nesten ut på det samme.

Jeg får bare grøsninger av små hunder i nusselige klær som kun er til for å tekkes en dillete eier(inne)... ;-)

Beskyttelse mot vær og vind blir noe annet. Hva med refleksvest (dekken) til hunden, har du det da?

Skrevet

OK, det går jo nesten ut på det samme.

Jeg får bare grøsninger av små hunder i nusselige klær som kun er til for å tekkes en dillete eier(inne)... ;-)

Beskyttelse mot vær og vind blir noe annet. Hva med refleksvest (dekken) til hunden, har du det da?

Jeg har en sele som har refleks på.... hun har vokst ut av refleksvesten jeg hadde til henne da hun var liten.....

Helt enig med deg når det kommer til dillete eiere som kler opp dyrene sine. Jeg har en bekjent som har to chihuahua'er, de kledde hun opp i rosa addidas dresser. Fysj. Stakkars dyr

Skrevet

Jeg har en sele som har refleks på.... hun har vokst ut av refleksvesten jeg hadde til henne da hun var liten.....

Helt enig med deg når det kommer til dillete eiere som kler opp dyrene sine. Jeg har en bekjent som har to chihuahua'er, de kledde hun opp i rosa addidas dresser. Fysj. Stakkars dyr

Enig, stakkars dyr...

En hund er tross alt en hund uansett størrelse, ikke et nytt smykke, som enkelte ser ut til å mene.

Lykke til med strikkinga da! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...