Gå til innhold

Fare for avhengighet??

Gjest Lettere forskrekket

Anbefalte innlegg

Gjest Lettere forskrekket
Skrevet

Leser om folk som har vært her i evigheter, opptil 10 år!?

Hvor lenge har du brukt forumet?

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

16

• Tottlå

3

• GoodTimes

2

• carma

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Husker ikke... Begynner å bli noen år nå, tror jeg. :)

Skrevet

rundt fire år tror jeg.. Det har vært lengre perioder som jeg ikke er innom, men dol er fantastisk :) så man kommer alltids tilbake.

Skrevet

ja det er vel oppimot 9 år nå, siden jeg først begynte å henge på dol. Men har vært veldig av og på. Har vært borte i ca ett år om gangen, kanskje to ganger. Så har det vært lange perioder hvor jeg har vært her hver dag og flere ganger til dagen. Og i perioder er jeg bare innom av og til. Sånn har jeg det akkurat nå... innom av og til.

candyqueen_83
Skrevet

Vært her siden 2000, da var jeg 17 år. Men jeg har ikke hatt fast nick før i det siste, og heller ikke skrevet så mye. Bare lest masse :o)

Man blir avhengig ja..

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker, men DOL var oransje da jeg begynte. Dr. Anker var her jamt og trutt, og den gang som nå ble vi oppfordret til å oppføre oss sivilisert.

Seksualitetsforumet og samlivsforumet var ett forum som het sex og samliv.

Siden det første jeg gjorde da jeg fikk PC var å søke på "sex", så ramlet jeg rett inn her.

8-9 år siden.

Og sånn går no dagan.

Skrevet

Jeg har hørt om noen som leser avisene hver dag OG ser nyhetene på tv hver dag. Skummelt :-)

De har tilogmed holdt på i over 10 år!

Skrevet

Vært aktiv her på dol i rundt 4 måneder!

åååå er du ny! Så kjekt. Har vist ikke hilst på deg! :)

Gjest Tacomix
Skrevet

åååå er du ny! Så kjekt. Har vist ikke hilst på deg! :)

Nei, kanskje du ikke har sett meg før, jeg har for 2 uker siden byttet nick.

Jeg var svært aktiv her når jeg lå syk i november og desember!

Men hei, jeg heter Tacomix. Hyggelig å hilse på deg:)!

Du er tydligvis ikke vært så aktiv her de månedene da?

Skrevet

Det er er vel snart 8 år siden jeg dukka innom her første gangen. Har vært her sånn av og på disse årene.

Skrevet

Nei, kanskje du ikke har sett meg før, jeg har for 2 uker siden byttet nick.

Jeg var svært aktiv her når jeg lå syk i november og desember!

Men hei, jeg heter Tacomix. Hyggelig å hilse på deg:)!

Du er tydligvis ikke vært så aktiv her de månedene da?

Nope, har ikke vært så veldig aktiv det siste året. Har vært travelt opptatt med skole og utdanning, i tilegg har det skjedd mye på hjemmebane som har tatt mye tid. :) Er innom i ny og ne for å sjekke opp om nyheter.... hehe.

Gjest annlovinda
Skrevet

Var vel innom her første gang i starten av 2001, da var jeg gravid med minstemann.

Skrevet

Jeg har brukt dol i ca 10 år, aktiviteten har variert mye. Fra lange opphold, til å sitte her nesten døgnet rundt.

Ja, man blir avhengig, vet mer om mennesker her, enn om naboen min.

Skrevet

Nope, har ikke vært så veldig aktiv det siste året. Har vært travelt opptatt med skole og utdanning, i tilegg har det skjedd mye på hjemmebane som har tatt mye tid. :) Er innom i ny og ne for å sjekke opp om nyheter.... hehe.

Tacomix bor i stavanger ;)

Skrevet

Av og på siden 2001. Det føles mye kortere.

:)

Ikke rart du dobbeltklikker på støvsugeren hvis du har sittet så lenge! ;)

Gjest Tacomix
Skrevet

Oki, vi møtes nok igjen senere:)! Jeg er fortsatt svært aktiv:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...