Gå til innhold

Fare for avhengighet??

Gjest Lettere forskrekket

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171130662' post='3522042]

Tacomix bor i stavanger ;)

Gjør jeg det? Det var noe svært nytt for meg:P! Hvor har du den informasjonen fra:P

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

16

• Tottlå

3

• GoodTimes

2

• carma

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171130758' post='3522047]

Ikke rart du dobbeltklikker på støvsugeren hvis du har sittet så lenge! ;)

Tjihi.

Nei, ikke sant?!

Bare en ting å gjøre nå: Melodi Grand Prix avec. Jeg kommer sikkert til å dobbeltklikke på fjernkontrollen også.

:))

Gjest HanneM igjen
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker, men DOL var oransje da jeg begynte. Dr. Anker var her jamt og trutt, og den gang som nå ble vi oppfordret til å oppføre oss sivilisert.

Seksualitetsforumet og samlivsforumet var ett forum som het sex og samliv.

Siden det første jeg gjorde da jeg fikk PC var å søke på "sex", så ramlet jeg rett inn her.

8-9 år siden.

Og sånn går no dagan.

Ja, så var det det rusforumet soms tadig ble stengt. Og det chatteopplegget....som også ble stengt.

Det var tider....

*mimre*

Skrevet

7-8 år.

Det er ikke DOL i seg selv jeg er avhengig av, men diskusjoner på internett. Har vært periodevis borte fra dol.

Skrevet

Tja... ett år... Var her bittelitt for noen år siden, men da skjønnte jeg ikke hvordan jeg skulle bruke det, var så mye virrvarr hehe ;) Er bare innom dol hvis jeg sjekker nyheter og mail på nettet, for å delta i diskusjoner ;) Syns det er moro :)

Skrevet

Omtrent fra 2002.

Og enda har du ikke lært at svar skal postet til hovedinnlegger? *knegg*

Skrevet

Ja, årene går. Nå er det faktisk 8 år siden jeg oppdaget DOL.

Er ikke alltid like aktiv, og jeg leser mer enn jeg skriver.

Var mest aktiv da jeg var gravid. Da var graviditetsforum kjekt å ha.

Skrevet

Jeg har kommet og gått i seks år. Jeg er her ikke hver dag.

Skrevet

Jeg har kommet og gått i seks år. Jeg er her ikke hver dag.

Glem det... fem år er riktig.

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg sveipet innom her på slutten av 90 tallet, men første gang jeg skrev, i alle fall hadde fast nick ( ikke dette) var i 2001.

Jeg trodde faktisk at jeg hadde vært her lenger.

Men jeg har hatt årelange pauser og ikke gjort meg til kjenne med nytt nick, og blir det for intenst bytter jeg nick igjen, og/eller tar en pause.

Jeg er her i ny og ne, ikke hver uke, men noen ganger i dager i strekk, virker i alle fall sånn.

Skrevet

Gjør jeg det? Det var noe svært nytt for meg:P! Hvor har du den informasjonen fra:P

dol og kilden

Skrevet

Tjihi.

Nei, ikke sant?!

Bare en ting å gjøre nå: Melodi Grand Prix avec. Jeg kommer sikkert til å dobbeltklikke på fjernkontrollen også.

:))

*LOL*

Genialt...ingenting annet å si

Gjest Pontiac
Skrevet

Av og på, frem og tilbake i ca åtte år :)

Føler meg ikke avhengig da, siden jeg er her når jeg ikke har annet å gjøre for å si det sånn.

Men jeg trives godt med å sitte her tidlig på morgenen med kaffekoppen min (og skuffe gjennom aviser ol), bare synd at da er det jo gjerne liten trafikk her :)

Gjest Underskrift
Skrevet

Av og på, frem og tilbake i ca åtte år :)

Føler meg ikke avhengig da, siden jeg er her når jeg ikke har annet å gjøre for å si det sånn.

Men jeg trives godt med å sitte her tidlig på morgenen med kaffekoppen min (og skuffe gjennom aviser ol), bare synd at da er det jo gjerne liten trafikk her :)

Ja, jeg skulle også ønske at morning trafikken var litt større her.

Kaffe, dol og poden ser på tv, er nokså fast helge rituale i alle fall. (og noen vanlige morninger, men da skal vi egentlig være veldig effektive *kremt*).

Men så er jeg ikke her på måneder, og savner det da ikke ett sekund, så avhengig er jeg langt i fra.

MVH

Gjest Pontiac
Skrevet

Ja, jeg skulle også ønske at morning trafikken var litt større her.

Kaffe, dol og poden ser på tv, er nokså fast helge rituale i alle fall. (og noen vanlige morninger, men da skal vi egentlig være veldig effektive *kremt*).

Men så er jeg ikke her på måneder, og savner det da ikke ett sekund, så avhengig er jeg langt i fra.

MVH

Ja, er koselig på morgenen å skuffe rundt på nett.

Jeg er en veldig morgenfugl og resten av gjengen sover gjerne et par tre timer lengre enn jeg.

:)

Jeg kan også være fra her i lange tider om gangen.

Jeg setter meg ned når jeg ønsker, og er det annet i livet mitt som tar den tiden så gjør det det helt enkelt.

Var litt mer hekta før i tiden da jeg hadde hatt fast nick over tid og var litt kjent. Da var det gjerne en del tråder en måtte se utviklinga i ol.

Men nå så er jeg ikke så engasjert og ikke så kjent at nå er det bare "kos" om en kan kalle det det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...