Gå til innhold

Noen som savner et akebrett?

Anbefalte innlegg

Gjest Jølsen
Skrevet

Jeg har et rosa akebrett jeg stjal fra nabooppgangen her i går. Det er ganske nytt ser det ut som. Jeg har akt og sklidd på det i hele dag. Vedkommende kan få det igjen, mot å betale et gebyr på tre millioner katti og nitten øre. Pengene kan settes direkte på min konto i Tretten Sparebank.

Skrevet

Skulle dette være morsomt, eller hva var det som var poenget...?

Gjest Jølsen
Skrevet

Skulle dette være morsomt, eller hva var det som var poenget...?

Nå skal du gi deg med å være så nebbete, jenta mi.

Gjest mitt akebrett
Skrevet

Ja, jeg savner et akebrett. Du har vel ikke tatt mitt rosa akerett. Det var stygt av deg synes jeg!

Skrevet

Nå skal du gi deg med å være så nebbete, jenta mi.

Nebbet mitt får du aldri. ;)

Gjest Jølsen
Skrevet

Ja, jeg savner et akebrett. Du har vel ikke tatt mitt rosa akerett. Det var stygt av deg synes jeg!

Jeg trengte det til å frakte bakevrene mine på. Dessuten skulle besøke Cat Stevens, han venta på meg. Det er ikke så lett å komme seg frem i all denne snøen i parkdress.

Gjest mitt akebrett
Skrevet

Jeg trengte det til å frakte bakevrene mine på. Dessuten skulle besøke Cat Stevens, han venta på meg. Det er ikke så lett å komme seg frem i all denne snøen i parkdress.

Tillater det under sterk tvil! Du setter det på plass med engang. Jeg har savnet det så sårt. Jeg som har fri idag og som skulle ha det så morro! Men så fikk jeg ødlagt den gleden:P

Gjest HappyGangsta
Skrevet

Tillater det under sterk tvil! Du setter det på plass med engang. Jeg har savnet det så sårt. Jeg som har fri idag og som skulle ha det så morro! Men så fikk jeg ødlagt den gleden:P

Jøss, må si du er temmelig rund i kantene, som tolererer slik oppførsel. Når noen har ødelagt akegleden din og all ting!!

Og snart har vi ikke snø mer... Du får bruke det til surfbrett neste vinter.

(Vel å merke HVIS du får det igjen. Hadde ikke stolt på Jølsen, var jeg deg!!)

;-)

Gjest mitt akebrett
Skrevet

Jøss, må si du er temmelig rund i kantene, som tolererer slik oppførsel. Når noen har ødelagt akegleden din og all ting!!

Og snart har vi ikke snø mer... Du får bruke det til surfbrett neste vinter.

(Vel å merke HVIS du får det igjen. Hadde ikke stolt på Jølsen, var jeg deg!!)

;-)

Ja, jeg er litt rund i kantene innimellom. Men får vel skjerpe meg på det senere.

Jeg håper hvertfall at jeg får det igjen snart, trenger jo akebrettet. Det er jo derfor jeg har det.

Jølsen får værsegod å levere det tilbake NÅ!!!!!

Gjest HappyGangsta
Skrevet

Ja, jeg er litt rund i kantene innimellom. Men får vel skjerpe meg på det senere.

Jeg håper hvertfall at jeg får det igjen snart, trenger jo akebrettet. Det er jo derfor jeg har det.

Jølsen får værsegod å levere det tilbake NÅ!!!!!

Ja, idag er det til og med SØNDAG, og STRÅLENDE vær. (i Oslo, i hvert fall.) Akebrettet bør stå på trappa di nå, hvis ikke mener jeg han har brutt avtalen med deg.

Står det ikke der NÅ, synes jeg nesten du skal gå til politiet...

:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...