Gjest Jølsen Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har et rosa akebrett jeg stjal fra nabooppgangen her i går. Det er ganske nytt ser det ut som. Jeg har akt og sklidd på det i hele dag. Vedkommende kan få det igjen, mot å betale et gebyr på tre millioner katti og nitten øre. Pengene kan settes direkte på min konto i Tretten Sparebank. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Skulle dette være morsomt, eller hva var det som var poenget...? 0 Siter
Gjest Jølsen Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Skulle dette være morsomt, eller hva var det som var poenget...? Nå skal du gi deg med å være så nebbete, jenta mi. 0 Siter
Gjest mitt akebrett Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Ja, jeg savner et akebrett. Du har vel ikke tatt mitt rosa akerett. Det var stygt av deg synes jeg! 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Nå skal du gi deg med å være så nebbete, jenta mi. Nebbet mitt får du aldri. 0 Siter
Gjest Jølsen Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Ja, jeg savner et akebrett. Du har vel ikke tatt mitt rosa akerett. Det var stygt av deg synes jeg! Jeg trengte det til å frakte bakevrene mine på. Dessuten skulle besøke Cat Stevens, han venta på meg. Det er ikke så lett å komme seg frem i all denne snøen i parkdress. 0 Siter
Gjest mitt akebrett Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jeg trengte det til å frakte bakevrene mine på. Dessuten skulle besøke Cat Stevens, han venta på meg. Det er ikke så lett å komme seg frem i all denne snøen i parkdress. Tillater det under sterk tvil! Du setter det på plass med engang. Jeg har savnet det så sårt. Jeg som har fri idag og som skulle ha det så morro! Men så fikk jeg ødlagt den gleden:P 0 Siter
Gjest HappyGangsta Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Tillater det under sterk tvil! Du setter det på plass med engang. Jeg har savnet det så sårt. Jeg som har fri idag og som skulle ha det så morro! Men så fikk jeg ødlagt den gleden:P Jøss, må si du er temmelig rund i kantene, som tolererer slik oppførsel. Når noen har ødelagt akegleden din og all ting!! Og snart har vi ikke snø mer... Du får bruke det til surfbrett neste vinter. (Vel å merke HVIS du får det igjen. Hadde ikke stolt på Jølsen, var jeg deg!!) ;-) 0 Siter
Gjest mitt akebrett Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Jøss, må si du er temmelig rund i kantene, som tolererer slik oppførsel. Når noen har ødelagt akegleden din og all ting!! Og snart har vi ikke snø mer... Du får bruke det til surfbrett neste vinter. (Vel å merke HVIS du får det igjen. Hadde ikke stolt på Jølsen, var jeg deg!!) ;-) Ja, jeg er litt rund i kantene innimellom. Men får vel skjerpe meg på det senere. Jeg håper hvertfall at jeg får det igjen snart, trenger jo akebrettet. Det er jo derfor jeg har det. Jølsen får værsegod å levere det tilbake NÅ!!!!! 0 Siter
Gjest HappyGangsta Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Ja, jeg er litt rund i kantene innimellom. Men får vel skjerpe meg på det senere. Jeg håper hvertfall at jeg får det igjen snart, trenger jo akebrettet. Det er jo derfor jeg har det. Jølsen får værsegod å levere det tilbake NÅ!!!!! Ja, idag er det til og med SØNDAG, og STRÅLENDE vær. (i Oslo, i hvert fall.) Akebrettet bør stå på trappa di nå, hvis ikke mener jeg han har brutt avtalen med deg. Står det ikke der NÅ, synes jeg nesten du skal gå til politiet... :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.