Gå til innhold

Avhengighet- generelt!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Blir litt påvirket av andre tråder her på dol!

Er du avhengig av noe for tiden? Altså er det noe du bare må gjøre?

Skrevet

Tror jeg er i fare for å bli nesespray-avhengig. Skal være flink i dag og bare bruke saltvann.

Gjest Tacomix
Skrevet

Tror jeg er i fare for å bli nesespray-avhengig. Skal være flink i dag og bare bruke saltvann.

Du må bli frisk snart:)! Nesespray er ikke bra å bli avhengig av, håper det går over!

Skrevet

Nesespray og lettbrus :-(

Må prøve å slutte med begge deler, ikke bra for hverken tenner eller nese!

Gjest Tacomix
Skrevet

Nesespray og lettbrus :-(

Må prøve å slutte med begge deler, ikke bra for hverken tenner eller nese!

Nesespray er nesten det værste en kan være avhengig av.

Selv har jeg problemer å komme vekk fra nettet når jeg sitter på dataen!

Skrevet

Du må bli frisk snart:)! Nesespray er ikke bra å bli avhengig av, håper det går over!

Uh, nå måtte jeg søke litt her, og ser at jeg hadde et nesespray-innlegg 4.januar. Det er 5 uker siden... Syns den tette nesa kan begynne å oppføre seg pent snart!

Gjest Tacomix
Skrevet

Uh, nå måtte jeg søke litt her, og ser at jeg hadde et nesespray-innlegg 4.januar. Det er 5 uker siden... Syns den tette nesa kan begynne å oppføre seg pent snart!

Det er lenge siden. Håper nesa de blir bra snart!

Skrevet

Nesespray er nesten det værste en kan være avhengig av.

Selv har jeg problemer å komme vekk fra nettet når jeg sitter på dataen!

Ja, det er veldig vanskelig å slutte når man først har begynt!!

Har vurdert å prøve kortisonspray på resept,blir helt potte tett når jeg skal sove og da er det jo så enkelt å ty til sprayen...

Men selvgjort er jo velgjort som det heter....

Er også veldig glad i internet, men ser på det som en "positiv

avhengighet" da :-) (foreløpig )

:-)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er avhengig av svart/hvit fishermans friend når jeg sover. Får ikke sove om jeg ikke har en pastill i munnen. Også er jeg avhengig av nesespray (i lange perioder hvertfall)

Skrevet

Slutt og bruk den! Tanta mi har vært avhengig i ti år. Det begynte med forkjølelse, men til slutt var hun HELT tett hele tiden. Hun fikk ikke sove fordi det var tett, mistet smakssansen m.m. Og slik har hun den enda. Slimhinnene i nesen er rett og slett ødelagt pga. nesespraybruk.

Gjest Tacomix
Skrevet

Ja, det er veldig vanskelig å slutte når man først har begynt!!

Har vurdert å prøve kortisonspray på resept,blir helt potte tett når jeg skal sove og da er det jo så enkelt å ty til sprayen...

Men selvgjort er jo velgjort som det heter....

Er også veldig glad i internet, men ser på det som en "positiv

avhengighet" da :-) (foreløpig )

:-)

Det er slitsomt å ha tett nese, men håper du ikke fotsetter å være avhengig av sprayen. Håper nesa blir bra snart!

Ja, jeg ser også hittil som min nettbruk som positivt. Men får ikke gjort så mye da av det jeg skulle!

Gjest Tacomix
Skrevet

Kaffe og sigaretter. Ja jeg vet, ikke særlig bra.

En sikkelig "bombe" du er avhengig av. Glad jeg ikke er koffein avhengig. Røyker heller ikke!

Bli sund og drikk urtete og ta heller en gullerot;)

Skrevet

pepsi max er jeg helt avhengig av. Og så er det andre ting som er av varierende avhengighetsgrad, f.eks enkelte tv-serier. Ja, også noen medisiner.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg er avhengig av svart/hvit fishermans friend når jeg sover. Får ikke sove om jeg ikke har en pastill i munnen. Også er jeg avhengig av nesespray (i lange perioder hvertfall)

Du må kutte ut nesespry avhengigheten. Den skal maks brukes 10 dager av ganger. Den må komme ut av din avhengighet!

Forstår ellers ikke at du greier å ha pastil i munnen når du skal sove. Men du sovner vel da ikke på flekken med engang. Det hadde vært farlig skulle jeg ha prøvd det tror jeg!

Skrevet

Slutt og bruk den! Tanta mi har vært avhengig i ti år. Det begynte med forkjølelse, men til slutt var hun HELT tett hele tiden. Hun fikk ikke sove fordi det var tett, mistet smakssansen m.m. Og slik har hun den enda. Slimhinnene i nesen er rett og slett ødelagt pga. nesespraybruk.

Jeg bruker mest saltvann egentlig.

Gjest Tacomix
Skrevet

pepsi max er jeg helt avhengig av. Og så er det andre ting som er av varierende avhengighetsgrad, f.eks enkelte tv-serier. Ja, også noen medisiner.

Medisiner må en jo ha, så det tar jeg ikke med i tellinga;)!

Pepsi max er en god brus. Men lenge siden jeg har drikki det nå! Kjenner en som var avhengig av det før, men han nesten sluttet helt med det nå!

Hvilke tv-serier?

Skrevet

Jeg bruker mest saltvann egentlig.

Okei, bra. :-) Tror ikke det er like "skadelig".

Skrevet

Hvordan tør du å gjøre det mot tennene dine?

Skrevet

Medisiner må en jo ha, så det tar jeg ikke med i tellinga;)!

Pepsi max er en god brus. Men lenge siden jeg har drikki det nå! Kjenner en som var avhengig av det før, men han nesten sluttet helt med det nå!

Hvilke tv-serier?

Akkurat nå _må_ jeg ha med meg Vanished på tv3 på tirsdagene. Noe av det mest spennende jeg har sett på lenge. Dessverre er det siste episode nå til uka :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...