Gå til innhold

Avhengighet- generelt!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Akkurat nå _må_ jeg ha med meg Vanished på tv3 på tirsdagene. Noe av det mest spennende jeg har sett på lenge. Dessverre er det siste episode nå til uka :-(

Oki, det har jeg ikke fått med meg. Men så har ikke jeg den kanalen!

Gjest HvitElgFullAvRusBrus;)
Skrevet

Blir du påvirket av andre tråder?? Det gir en slags rus?

Det må jeg prøve!

:-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Blir du påvirket av andre tråder?? Det gir en slags rus?

Det må jeg prøve!

:-)

hehe. Blir bare påvirket av andre tråder når jeg kjeder meg og ikke orker å gjøre noe annet!

Skjer ikke ofte!

Skrevet

jeg er avhengig av Läkerol... eller lignende pastiller (i hovedsak salmiak eller salt lakris). Har alltid sikkert minst 5 esker/poser hjemme, i veska +++

også avhengig av lypsyl.

Skrevet

Oki, det har jeg ikke fått med meg. Men så har ikke jeg den kanalen!

*leser litt over her*

Det jeg er aller mest avhengig av, til og med foran pepsi max, er lipsyl... dessverre...

Skrevet

Jeg liker ikke å være avhengig av noe.

Når jeg ser folk som får dagen sin ødelagt fordi de har gått tom for røyk eller kaffe, er jeg glad det ikke er meg.

Men jeg må nok innrømme at jeg er avhengig av bilen. Å være uten bil er det værste jeg vet. Da blir alt så tungvindt. Spesielt når det er langt å gå til nærmeste buss-stoppested, og jeg har to unger som skal leveres og hentes i barnehage.

Skrevet

Jeg er avhengig av Pepsi Max og prate med en viss person hver dag. ;)

Gjest Tacomix
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171187346' post='3522670]

Jeg er avhengig av Pepsi Max og prate med en viss person hver dag. ;)

Hvem er den personen mon tro;)!

Skrevet

Hvem er den personen mon tro;)!

En kjekkas *Sikle*

Gjest Tacomix
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171189009' post='3522700]

En kjekkas *Sikle*

Det er herlig med en kjekkas:)

De er så hærlige;)

Skrevet

Det er herlig med en kjekkas:)

De er så hærlige;)

Herlig er nok et beskrivende ord, ja :)

candyqueen_83
Skrevet

Du må kutte ut nesespry avhengigheten. Den skal maks brukes 10 dager av ganger. Den må komme ut av din avhengighet!

Forstår ellers ikke at du greier å ha pastil i munnen når du skal sove. Men du sovner vel da ikke på flekken med engang. Det hadde vært farlig skulle jeg ha prøvd det tror jeg!

Jeg sovner ikke uten pastiller, da ligger jeg bare og tenker på at jeg ikke har den. Og blir tørr i munnen osv. Jeg er rar :P

candyqueen_83
Skrevet

Hvordan tør du å gjøre det mot tennene dine?

Det er jo sukkerfritt da, men like ille for det? Jeg må bare ha en pastill under tunga. Ellers må jeg ligge våken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...