Gå til innhold

Et småbruk på en vakker plass i Norge...

Anbefalte innlegg

Gjest nicole40
Skrevet

Er du derfra?Hihihi:) Jeg har alltid trodd du var fra Flisa:-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Hei! Kan jeg spørre deg om når du flytta fra Malm? Jeg kjenner noen som har bodd der.

Skrevet

Hei! Kan jeg spørre deg om når du flytta fra Malm? Jeg kjenner noen som har bodd der.

I 1966 :)

Skrevet

Er du derfra?Hihihi:) Jeg har alltid trodd du var fra Flisa:-)

Nei - jeg er trønder som bor i Østfold - og liker keramikkfliser :)

Gjest nicole40
Skrevet

Nei - jeg er trønder som bor i Østfold - og liker keramikkfliser :)

*ler av meg selv, stupid woman* :-)))

Gjest Jente31
Skrevet

Helt vannvittig. Vi solgte en 5 roms leil. for 1,5 mill et sted, og kjøpte oss en tilsvarende leil. for 700 tusen et annet sted :o)

Skrevet

Prisen er lav fordi småbruket er konsesjonspliktig.

Dvs, det er bo og driveplikt i 5 år.

Prisen bestemmes av landbruksmyndighetene på grunnlag av forventet inntekt på bruket. Ikke av verditaksten.

Skrevet

Prisen er lav fordi småbruket er konsesjonspliktig.

Dvs, det er bo og driveplikt i 5 år.

Prisen bestemmes av landbruksmyndighetene på grunnlag av forventet inntekt på bruket. Ikke av verditaksten.

Men alle hus er billige der - det var det jeg ville frem til ;) enebolig til 250.000 og sånn....slå den!

Skrevet

Kjente en gang(for leeenge siden) 4 jenter fra Malm og Beitstad. Var det deg? ;o)

hare1365380455
Skrevet

Billig + kjempefint sted ser det ut som! :) Her får du bare et skur til den prisen....

Skrevet

Kjente en gang(for leeenge siden) 4 jenter fra Malm og Beitstad. Var det deg? ;o)

Ja - om jeg var 4 år så :)

Skrevet

Ja - om jeg var 4 år så :)

Disse 4 var nok langt eldre enn 4 år ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...