Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den sangen som var nettopp (dusty cowshit tror jeg...) var ganske artig og fengende :-)

Den beste hittil i alle fall (skal vel ikke så mye til...)

Har ikke hørt noen a låtene før, men dersom resten holder samme nivå som de forrige holder jeg en knapp på kuskitgutta :-)

Skrevet

men tror nok at Guris bidrag vinner, fenget litt den og da :-)

Skrevet

Ja, Cowshit-sangen var ubehaglig fengende.. :)

Så lenge ikke Infinity vinner, så er egentlig alt greit. Fy fader for ei flau låt!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, Cowshit-sangen var ubehaglig fengende.. :)

Så lenge ikke Infinity vinner, så er egentlig alt greit. Fy fader for ei flau låt!

Håper endelig ikke Jenny Jensen går videre heller :(

Skrevet

Håper endelig ikke Jenny Jensen går videre heller :(

Nei, skrekk og gru.. :(

Skrevet

Gullfinale...?? hva er dette, enda en omgang med GP? Blir det avgjort i dag eller skal nå to ut og to spilles om igjen for at den ENE låta skal vinne?

Makan til kronglete oppleg GP har blitt.

Skrevet

Gullfinale...?? hva er dette, enda en omgang med GP? Blir det avgjort i dag eller skal nå to ut og to spilles om igjen for at den ENE låta skal vinne?

Alt for å få inn en ekstra slant i stemme-inntekter ;)

Skrevet

Blir veldig mye pjatt nå ja!

Var mye bedre før da man stemte fram en vinner med en gang. Men jeg regner med at det er pga. stemmingsinntekter de drar det ut...

Skrevet

Alt for å få inn en ekstra slant i stemme-inntekter ;)

Der var vi enige :)

Skrevet

Jeg likte best Guri sin melodi jeg, tok meg en dans med minstemann på gulvet her:)

Skrevet

Jeg likte best Guri sin melodi jeg, tok meg en dans med minstemann på gulvet her:)

Pluss at dama ser jo utrolig bra ut :)

Gjest Underskrift
Skrevet

holder en knapp på Crash! jeg da.

Kan ikke fordra Guri Schanke, så av hennes personlighet håper jeg ikke hun vinner.

Takk og lov ble det nå avgjort at Jenny Jensen ikke er videre.

Mange jeg grøsser av som er med i år:

*Trine Rein

*Torill Syvertsen

*Guri Schanke

*Jenny Jensen

Ja, ja.

Heia Crash!......

Ikke at jeg er så engasjert, men noe skal man jo se på også, og jeg er fremdeles bakfull, så da passer det jo bra med MG.

Skrevet

Der var vi enige :)

"Nå skal alle stemmer nullstilles". Det får nå være måte på!

Melkeku, kaller man slikt..

Skrevet

holder en knapp på Crash! jeg da.

Kan ikke fordra Guri Schanke, så av hennes personlighet håper jeg ikke hun vinner.

Takk og lov ble det nå avgjort at Jenny Jensen ikke er videre.

Mange jeg grøsser av som er med i år:

*Trine Rein

*Torill Syvertsen

*Guri Schanke

*Jenny Jensen

Ja, ja.

Heia Crash!......

Ikke at jeg er så engasjert, men noe skal man jo se på også, og jeg er fremdeles bakfull, så da passer det jo bra med MG.

Crash var også velig bra synes jeg :-) Liker låter med litt futt i!

Håper dusty eller crash vinner :)

Skrevet

"Nå skal alle stemmer nullstilles". Det får nå være måte på!

Melkeku, kaller man slikt..

Jepp! Kanskje dæm skal bynne å kåre bæste antrækk før avgjørelsen? Ring 738 64001 hvis du syntes Guris kjole var finest... :-D

Skrevet

Jepp! Kanskje dæm skal bynne å kåre bæste antrækk før avgjørelsen? Ring 738 64001 hvis du syntes Guris kjole var finest... :-D

Hehe, ja! (måtte jo selvfølgelig sjekke nummeret ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...