Starina Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Den sangen som var nettopp (dusty cowshit tror jeg...) var ganske artig og fengende :-) Den beste hittil i alle fall (skal vel ikke så mye til...) Har ikke hørt noen a låtene før, men dersom resten holder samme nivå som de forrige holder jeg en knapp på kuskitgutta :-) 0 Siter
Starina Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 men tror nok at Guris bidrag vinner, fenget litt den og da :-) 0 Siter
MsMonroe Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Ja, Cowshit-sangen var ubehaglig fengende.. Så lenge ikke Infinity vinner, så er egentlig alt greit. Fy fader for ei flau låt! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Ja, Cowshit-sangen var ubehaglig fengende.. Så lenge ikke Infinity vinner, så er egentlig alt greit. Fy fader for ei flau låt! Håper endelig ikke Jenny Jensen går videre heller 0 Siter
MsMonroe Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Håper endelig ikke Jenny Jensen går videre heller Nei, skrekk og gru.. 0 Siter
Peppita Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Gullfinale...?? hva er dette, enda en omgang med GP? Blir det avgjort i dag eller skal nå to ut og to spilles om igjen for at den ENE låta skal vinne? Makan til kronglete oppleg GP har blitt. 0 Siter
MsMonroe Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Gullfinale...?? hva er dette, enda en omgang med GP? Blir det avgjort i dag eller skal nå to ut og to spilles om igjen for at den ENE låta skal vinne? Makan til kronglete oppleg GP har blitt. Alt for å få inn en ekstra slant i stemme-inntekter 0 Siter
Starina Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 Gullfinale...?? hva er dette, enda en omgang med GP? Blir det avgjort i dag eller skal nå to ut og to spilles om igjen for at den ENE låta skal vinne? Makan til kronglete oppleg GP har blitt. Blir veldig mye pjatt nå ja! Var mye bedre før da man stemte fram en vinner med en gang. Men jeg regner med at det er pga. stemmingsinntekter de drar det ut... 0 Siter
Starina Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 Alt for å få inn en ekstra slant i stemme-inntekter Der var vi enige 0 Siter
sheba Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jeg likte best Guri sin melodi jeg, tok meg en dans med minstemann på gulvet her:) 0 Siter
MsMonroe Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jeg likte best Guri sin melodi jeg, tok meg en dans med minstemann på gulvet her:) Pluss at dama ser jo utrolig bra ut 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 holder en knapp på Crash! jeg da. Kan ikke fordra Guri Schanke, så av hennes personlighet håper jeg ikke hun vinner. Takk og lov ble det nå avgjort at Jenny Jensen ikke er videre. Mange jeg grøsser av som er med i år: *Trine Rein *Torill Syvertsen *Guri Schanke *Jenny Jensen Ja, ja. Heia Crash!...... Ikke at jeg er så engasjert, men noe skal man jo se på også, og jeg er fremdeles bakfull, så da passer det jo bra med MG. 0 Siter
MsMonroe Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Der var vi enige "Nå skal alle stemmer nullstilles". Det får nå være måte på! Melkeku, kaller man slikt.. 0 Siter
sheba Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Pluss at dama ser jo utrolig bra ut Ja det er sikkert:) 0 Siter
Starina Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 holder en knapp på Crash! jeg da. Kan ikke fordra Guri Schanke, så av hennes personlighet håper jeg ikke hun vinner. Takk og lov ble det nå avgjort at Jenny Jensen ikke er videre. Mange jeg grøsser av som er med i år: *Trine Rein *Torill Syvertsen *Guri Schanke *Jenny Jensen Ja, ja. Heia Crash!...... Ikke at jeg er så engasjert, men noe skal man jo se på også, og jeg er fremdeles bakfull, så da passer det jo bra med MG. Crash var også velig bra synes jeg :-) Liker låter med litt futt i! Håper dusty eller crash vinner 0 Siter
Starina Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 "Nå skal alle stemmer nullstilles". Det får nå være måte på! Melkeku, kaller man slikt.. Jepp! Kanskje dæm skal bynne å kåre bæste antrækk før avgjørelsen? Ring 738 64001 hvis du syntes Guris kjole var finest... :-D 0 Siter
MsMonroe Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jepp! Kanskje dæm skal bynne å kåre bæste antrækk før avgjørelsen? Ring 738 64001 hvis du syntes Guris kjole var finest... :-D Hehe, ja! (måtte jo selvfølgelig sjekke nummeret 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Synes den som vant var best jeg. 0 Siter
sweetness Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Synes den som vant var best jeg. Hvem vant? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.