Gjest annlovinda Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Synes den beste vant jeg da. Men smaken er forskjellig. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Hvis man ser på alternativene, så synes jeg det var helt greit. Den fæle greia Jannicke Abrahamsen framførte ga meg frysninger. Kveldens pris går til Per Sundnes for kommentaren til Crash! fyren 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Grusomt!! Jeg var overasket at ikke Crach! fikk fler stemmer av folket. Hun Jannicke kom også ufortjent høyt opp. 0 Siter
Juneau Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Elendig vinner. Dusty Cowshit var best - de hadde til og med hatt god mulighet i Finland.... 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Vinner av hva? Melodi Grand Prix 0 Siter
Gjest HvitElgPåSnowboard Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Vinner av hva? MelodiGrandPrix 0 Siter
Gjest HvitElgPåSnowboard Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Vinner av hva? Eller: MillitæretsGrønnePolvotter 0 Siter
keinstein Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Melodi Grand Prix AHA! En TBF? Tre Bokstavers Forkortelse? 0 Siter
Klara Q Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Hvis man ser på alternativene, så synes jeg det var helt greit. Den fæle greia Jannicke Abrahamsen framførte ga meg frysninger. Kveldens pris går til Per Sundnes for kommentaren til Crash! fyren Å, hva sa han? Jeg syntes han Crash-vokalisten minnet litt om sånne afrikanske barn som ser et kamera for første gang i sitt liv, når de stirrer uttrykksløst inn i det. Merkelig type. 0 Siter
Gjest HappyGangsta Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Grusomt!! Jeg var overasket at ikke Crach! fikk fler stemmer av folket. Hun Jannicke kom også ufortjent høyt opp. Kunne ikke vært mer enig. Crash har jo faktisk laget en bra låt, og hadde scenesjarm. Jannicke var fullstendig innholdsløs - både låta og showet. Men hva gjør Norge...? Sender en overspeeda dame som er kommet i sin andre tenåringsalder, som høster poeng hos gamle gubber som synes hun holder seg godt. 0 Siter
ekte nick Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Hvem var det som vant da? Så ikke på det, jeg. 0 Siter
Gjest HappyGangsta Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Hvem var det som vant da? Så ikke på det, jeg. Guri Schanke... I mini-mini-kostyme, hyperventilering og selvsikker vrikking. 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Guri Schanke... I mini-mini-kostyme, hyperventilering og selvsikker vrikking. Godt svar:o) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Helt forferdelig. Har hørt sangen en gang, og skal definitivt ikke høre den fler. Hjalp vel at hun var med på Skavlan... 0 Siter
Gjest HappyGangsta Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Helt forferdelig. Har hørt sangen en gang, og skal definitivt ikke høre den fler. Hjalp vel at hun var med på Skavlan... Hjalp vel at hun hadde minimalt med tekstiler på seg, tenker jeg vi sier... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.