Gå til innhold

Tragisk vinner av MGP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å, hva sa han?

Jeg syntes han Crash-vokalisten minnet litt om sånne afrikanske barn som ser et kamera for første gang i sitt liv, når de stirrer uttrykksløst inn i det. Merkelig type.

Han virket noe snodig, ja.. Tror han ville virke yngre enn det han så ut til å være.

Crash-fyren nevnte noe om at de hadde egen tatoveringssjappe eller noe sånt, og da sa Per Sundnes noe sånt som at "det er godt det ikke var så mange tatoveringssjapper når jeg var ung, for da hadde ikke jeg heller sett ut".. hehe.

Skrevet

Han virket noe snodig, ja.. Tror han ville virke yngre enn det han så ut til å være.

Crash-fyren nevnte noe om at de hadde egen tatoveringssjappe eller noe sånt, og da sa Per Sundnes noe sånt som at "det er godt det ikke var så mange tatoveringssjapper når jeg var ung, for da hadde ikke jeg heller sett ut".. hehe.

Stemmer det, ja! Jeg flirte også av den. :D

Gjest heia Guri!
Skrevet

Neida-ok sang og stilig dame med erfaring på scenen

Skrevet

Neida-ok sang og stilig dame med erfaring på scenen

Hun var min favoritt også:)

likte melodien jeg, min 5 åring dro meg ut på stuegulvet til dans i kveld, hehe falt i smak hos ham da, men så er vi en "dansefamilie":)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171161913' post='3522597]

Nei nei..hun er sexy og fengende sang :D

helt enig, hun var min favoritt helt fra starten av i kveld,,, :) jeg vil bare danse når jeg hører musikken!!! men som gammel danser er det klart det slår an:)

Skrevet

helt enig, hun var min favoritt helt fra starten av i kveld,,, :) jeg vil bare danse når jeg hører musikken!!! men som gammel danser er det klart det slår an:)

Jeg og!

Synes faktisk nivået på grand prix var mye bedre i år enn hva det har vært på lenge :)

Gjest Aviaana
Skrevet

synes det er enda mer tragisk at hun har sunket så lavt at hun har blitt med på dette konseptet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...