Gjest blame Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Å, hva sa han? Jeg syntes han Crash-vokalisten minnet litt om sånne afrikanske barn som ser et kamera for første gang i sitt liv, når de stirrer uttrykksløst inn i det. Merkelig type. Han virket noe snodig, ja.. Tror han ville virke yngre enn det han så ut til å være. Crash-fyren nevnte noe om at de hadde egen tatoveringssjappe eller noe sånt, og da sa Per Sundnes noe sånt som at "det er godt det ikke var så mange tatoveringssjapper når jeg var ung, for da hadde ikke jeg heller sett ut".. hehe. 0 Siter
Klara Q Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Han virket noe snodig, ja.. Tror han ville virke yngre enn det han så ut til å være. Crash-fyren nevnte noe om at de hadde egen tatoveringssjappe eller noe sånt, og da sa Per Sundnes noe sånt som at "det er godt det ikke var så mange tatoveringssjapper når jeg var ung, for da hadde ikke jeg heller sett ut".. hehe. Stemmer det, ja! Jeg flirte også av den. 0 Siter
Gjest heia Guri! Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Neida-ok sang og stilig dame med erfaring på scenen 0 Siter
sheba Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Neida-ok sang og stilig dame med erfaring på scenen Hun var min favoritt også likte melodien jeg, min 5 åring dro meg ut på stuegulvet til dans i kveld, hehe falt i smak hos ham da, men så er vi en "dansefamilie":) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Nei nei..hun er sexy og fengende sang 0 Siter
sheba Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1171161913' post='3522597] Nei nei..hun er sexy og fengende sang helt enig, hun var min favoritt helt fra starten av i kveld,,, jeg vil bare danse når jeg hører musikken!!! men som gammel danser er det klart det slår an:) 0 Siter
alwaysme Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Jøsses, er det noen som ser på det der? 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 helt enig, hun var min favoritt helt fra starten av i kveld,,, jeg vil bare danse når jeg hører musikken!!! men som gammel danser er det klart det slår an:) Jeg og! Synes faktisk nivået på grand prix var mye bedre i år enn hva det har vært på lenge 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 synes det er enda mer tragisk at hun har sunket så lavt at hun har blitt med på dette konseptet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.