Gå til innhold

Noen blir utestengt andre ikke.????


Demo

Anbefalte innlegg

Leser med undring innlegget til Jeffrey Geiger her, ikke for at jeg ikke kan forstå hans reaksjon på sånne innlegg, for det forstår jeg fult ut, og han får min fulle støtte.

Det jeg reagerer på er den noe ulike behandlingen dei forskjellige brukerer får her inne.!!!

Jeg er kalt Psykopat, Barnemishandler, konemishandler og det som verre er, uten at jer er skyldig i noe av det, jeg ba også om og få utestengt disse personane, men dei slapp med eit klap på skulderen, og beskjed om at dette ikke er helt er i tråd med dol sit regelverk selv om det ikke var første overtrampet ..??????

Så derfor Webmaster vil dette si at dere har skjerpet regelverket her og at dere vil ta alle slike personangrep like seriøst i fremtiden.???

Vennlig hilsen Demo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Vi har ikke endret policy på dette i den senere tid. Avgjørelsen av hvorvidt noen skal utestenges permanent eller ikke, vil alltid bero på en skjønnsmessig vurdering. I de tilfeller hvor det er "mangel på folkeskikk" som er problemet, vil vi som oftest forsøke med en advarsel eller midlertidig utestengning først. Hvis vi ser at vedkommende ikke forandrer stil etter en slik midlertidig utestengelse, vil løsningen måtte bli permanent utestengelse.

Heldigvis er det ikke så ofte vi har funnet det nødvendig med utestengelser på et slikt grunnlag. Kanskje hadde det vært på sin plass i flere tilfeller - men vi håper i det lengste at brukerne kan "gjøre opp seg i mellom" som voksne - uten at det skal være nødvendig at "sensurinstansen" trer til. Ofte er det slik at hvis man har blitt behandlet utilbørlig av en annen bruker, så er den mest hensiktsmessige reaksjonen å ignorere vedkommende.

Det har sikkert vært tilfeller av sjikane som vi har oversett. Det er gjerne når det er et gjentagende mønster hos en bruker, at utestengelse er nødvendig reaksjon. Det er ikke gitt at vi vil oppdage slike mønstre før det er gått en del tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...