Gjest ekkelline Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Det klør og svir nedentil, både ved endetarmen og skjeden. Forslag på hva det kan være? 0 Siter
Gjest ekkelline Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 sopp? Lukter det ikke vondt? Jeg har heller ikke hytteostutflod. Jeg glemte å si at jeg også har litt løs avføring. *ekkel* 0 Siter
meg__123! Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Lukter det ikke vondt? Jeg har heller ikke hytteostutflod. Jeg glemte å si at jeg også har litt løs avføring. *ekkel* kan være sårt bare også. men trenger vel ikke lukte noe særlig om man har sopp? eller? 0 Siter
Gjest ekkelline Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 kan være sårt bare også. men trenger vel ikke lukte noe særlig om man har sopp? eller? Vet ikke. Takk for svar! 0 Siter
Gjest blame Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Kjønnsvorter og hemoroider? Eventuelt bare kjønnsvorter. 0 Siter
Gjest ekkelline Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Kjønnsvorter og hemoroider? Eventuelt bare kjønnsvorter. Det er over fem år siden jeg har hatt andre seksualpartnere enn han jeg har nå. Er det sannsynlig at kjønnsvorter kan komme så sent? Hvordan finner man ut om man har hemorider? 0 Siter
Gjest blame Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Det er over fem år siden jeg har hatt andre seksualpartnere enn han jeg har nå. Er det sannsynlig at kjønnsvorter kan komme så sent? Hvordan finner man ut om man har hemorider? Tror muligheten til å få utbrudd av kjønnsvorter forsvinner et år etter at man ble smittet. Hvis det gjør vondt når du er på do og gjør nr 2 (og kanskje friskt blod), så kan det være hemoroider. Da kan du kjenne små ertelignende utvekster rundt åpningen eller inni endetarmen. Men tror ikke disse kan vokse seg nedover til skjeden også. Du burde nok ta en tur til legen. Hemoroider kan forresten fikses med en reseptfri salve fra apoteket. 0 Siter
Gjest ekkelline Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Tror muligheten til å få utbrudd av kjønnsvorter forsvinner et år etter at man ble smittet. Hvis det gjør vondt når du er på do og gjør nr 2 (og kanskje friskt blod), så kan det være hemoroider. Da kan du kjenne små ertelignende utvekster rundt åpningen eller inni endetarmen. Men tror ikke disse kan vokse seg nedover til skjeden også. Du burde nok ta en tur til legen. Hemoroider kan forresten fikses med en reseptfri salve fra apoteket. Det gjør ikke vondt når jeg er på do, og jeg har ikke sett noe til noe blod. Takk for svar! 0 Siter
Deanna Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 kan være noe så enkelt som en soppinfeksjon. prøv canesten og se om det går over 0 Siter
Gjest ekkelline Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 kan være noe så enkelt som en soppinfeksjon. prøv canesten og se om det går over Takk for svar! Jeg har tenkt på soppinfeksjon, men er det også konsentrert om skjedeområdet? Kan det føre til løs avføring? 0 Siter
Deanna Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Takk for svar! Jeg har tenkt på soppinfeksjon, men er det også konsentrert om skjedeområdet? Kan det føre til løs avføring? man kan få sopp alle steder. prøve canesten. eller gå til legen. funker det ikke er det nok noe annet. 0 Siter
Gjest ekkelline Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 man kan få sopp alle steder. prøve canesten. eller gå til legen. funker det ikke er det nok noe annet. Jeg går på apoteket på mandag. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Jeg går på apoteket på mandag. Deyt er sikkert et apotek oppe i morgen, søndag også. 0 Siter
Gjest ekkelline Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Deyt er sikkert et apotek oppe i morgen, søndag også. Ikke her jeg bor desverre. 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 invers psoriasis? (gå til hudlege for å sjekke dette..) 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Har du hatt en antibiotikakur f.eks.? Da er det vanlig med både soppinfeksjon nedentil og løs avføring. Sopp har en tendens til å komme ved forstyrret normal bakterieflora og det kan også gi endring av avføringen. 0 Siter
Gjest ekkelline Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 invers psoriasis? (gå til hudlege for å sjekke dette..) Takk for tips! Jeg skal undersøke hvis det ikke går over. 0 Siter
Gjest ekkelline Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Har du hatt en antibiotikakur f.eks.? Da er det vanlig med både soppinfeksjon nedentil og løs avføring. Sopp har en tendens til å komme ved forstyrret normal bakterieflora og det kan også gi endring av avføringen. Det er fire fem år siden jeg fikk antibiotika sist. Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.