Gå til innhold

jøss!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

"En ung mann har også fått svinge seg i helgen. Til sin store overraskelse fant han ut at jenta som ble med hjem hadde store svarte hår i rumpa. Og spørsmålet er jo selvsagt: Kan hun ha vært født som gutt?"

LOL

Skrevet

"En ung mann har også fått svinge seg i helgen. Til sin store overraskelse fant han ut at jenta som ble med hjem hadde store svarte hår i rumpa. Og spørsmålet er jo selvsagt: Kan hun ha vært født som gutt?"

LOL

haha, ja god den. Også den om han som var otro, med seg selv da!! :)

Skrevet

utro

Skrevet

Hehe....

Jeg husker jeg svarte på det spørsmålet om jenta kunne vært født som gutt.

Skrevet

Jeg ser det for meg... :-)

Skrevet

Hehe....

Jeg husker jeg svarte på det spørsmålet om jenta kunne vært født som gutt.

Jeg husker ingen av de spørsmålene :)

Skrevet

Det er mange slags problemer ute og går.. hehe.

Hun ser kjæresten omtrent brekke seg selv i to, så desperat etter å få en blowjob, og så er det første hun tenker "UTRO!".. Vet ikke hvem av de det er mest synd på ;)

Skrevet

Det er mange slags problemer ute og går.. hehe.

Hun ser kjæresten omtrent brekke seg selv i to, så desperat etter å få en blowjob, og så er det første hun tenker "UTRO!".. Vet ikke hvem av de det er mest synd på ;)

haha, jeg trodde han prøvde å få den bakover jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...