pekkaline Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Her blir det snappet opp fra dol. http://www.mozon.no/andre-saker/saker/var+är+min+pungkula?/art368643.html Bare ikke mitt nick dukker opp der da!! hehe 0 Siter
Gjest blame Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 "En ung mann har også fått svinge seg i helgen. Til sin store overraskelse fant han ut at jenta som ble med hjem hadde store svarte hår i rumpa. Og spørsmålet er jo selvsagt: Kan hun ha vært født som gutt?" LOL 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 "En ung mann har også fått svinge seg i helgen. Til sin store overraskelse fant han ut at jenta som ble med hjem hadde store svarte hår i rumpa. Og spørsmålet er jo selvsagt: Kan hun ha vært født som gutt?" LOL haha, ja god den. Også den om han som var otro, med seg selv da!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 haha, ja god den. Også den om han som var otro, med seg selv da!! utro 0 Siter
Sofline Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Hehe.... Jeg husker jeg svarte på det spørsmålet om jenta kunne vært født som gutt. 0 Siter
Sofline Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 haha, ja god den. Også den om han som var otro, med seg selv da!! Jeg ser det for meg... :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 Hehe.... Jeg husker jeg svarte på det spørsmålet om jenta kunne vært født som gutt. Jeg husker ingen av de spørsmålene 0 Siter
Gjest blame Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 haha, ja god den. Også den om han som var otro, med seg selv da!! Det er mange slags problemer ute og går.. hehe. Hun ser kjæresten omtrent brekke seg selv i to, så desperat etter å få en blowjob, og så er det første hun tenker "UTRO!".. Vet ikke hvem av de det er mest synd på 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 Det er mange slags problemer ute og går.. hehe. Hun ser kjæresten omtrent brekke seg selv i to, så desperat etter å få en blowjob, og så er det første hun tenker "UTRO!".. Vet ikke hvem av de det er mest synd på haha, jeg trodde han prøvde å få den bakover jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.