Gå til innhold

Jeg er under 30.rynker alt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg begynner å få rynker alt. panikk.liksom litt tunge øyelokk.. OG mellom øynene rett over nesa har jeg noen små streker..

herregud. kan jeg ha fått rynker alleredet

noen tips om kremer

Skrevet

Drikker du mye alkohol? Røyker? Da kommer gjerne rynker tidligere.

Skrevet

Strekene mellom øyene kan komme av at du har bekymret deg eller stresset? Ser du dårlig? Har ikke prøvet noen kremer desverre..

Skrevet

Drikker du mye alkohol? Røyker? Da kommer gjerne rynker tidligere.

eh ja..ikke røyking da.

Skrevet

eh ja..ikke røyking da.

Okei. :-) Men det er jo ikke unormalt at huden endrer seg når man er noen og tjue. Er vel da forfallet begynner. ;-)

Skrevet

Okei. :-) Men det er jo ikke unormalt at huden endrer seg når man er noen og tjue. Er vel da forfallet begynner. ;-)

forfallet..jæklig kjipt.

jeg som akkurat har startet utdannelse og enda blitt frisk til å liksom delta og ha det kult og jeg burde være på toppen av livet. så forfaller jeg som 25 åring. urettferdig

Skrevet

forfallet..jæklig kjipt.

jeg som akkurat har startet utdannelse og enda blitt frisk til å liksom delta og ha det kult og jeg burde være på toppen av livet. så forfaller jeg som 25 åring. urettferdig

Hehe, mente det ikke så bokstavelig da. Du har jo enda ti år igjen til du er middelaldrende. ;-)

Skrevet

hehe jeg er 41! har noen smilerynker, men rynker er vel ikke noe og bli hysterisk for:)

Jeg har aldri følt eller hørt noe negativt om det, det er bare livets gang om du vil eller ikke, selvfølgelig kan det påvirkes av livsstil, men personligheten din betyr 100 ganger mer når det kommer til stykket:)

kome deg over sjokket og ikke tenk for mye på det:)

Skrevet

Hehe, mente det ikke så bokstavelig da. Du har jo enda ti år igjen til du er middelaldrende. ;-)

hehe.

dessuten så gjøres det store fremskritt i medisinen.

Vi har botox og plastisk kirugi. Ingen trenger å eldes med verdighet :P.hehe.

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde fått rynker da jeg var 13-14 år. Det viste seg at sånne smårynker er noe alle har.

Skrevet

hehe jeg er 41! har noen smilerynker, men rynker er vel ikke noe og bli hysterisk for:)

Jeg har aldri følt eller hørt noe negativt om det, det er bare livets gang om du vil eller ikke, selvfølgelig kan det påvirkes av livsstil, men personligheten din betyr 100 ganger mer når det kommer til stykket:)

kome deg over sjokket og ikke tenk for mye på det:)

jeg har bursdag til uka..så har litt sånn derfor jeg får sånn. hjelp jeg blir gammel greie angst nå. hehe

Skrevet

forfallet..jæklig kjipt.

Kroppen er på sitt høyepunkt når man er 25 år, etter det begynner man å forfalle...

Skrevet

jeg har bursdag til uka..så har litt sånn derfor jeg får sånn. hjelp jeg blir gammel greie angst nå. hehe

ingen grunn til angst:-) jeg er 41 og føler meg på topp i livet, bare vent skal du se;)

Gjest noen tips
Skrevet

Røyker du?

stump den for alltid. Ingenting gir hurtigere aldring. Begrens solingen din mye. Overdreven soling gir rynker.

Slutt med usunne vaner som å rynke pannen (ubevisst handling ofte) når du blir overrasket eller sint eller lei deg.

Skrevet

Røyker du?

stump den for alltid. Ingenting gir hurtigere aldring. Begrens solingen din mye. Overdreven soling gir rynker.

Slutt med usunne vaner som å rynke pannen (ubevisst handling ofte) når du blir overrasket eller sint eller lei deg.

Ikke smil heller.

Gjest noen tips
Skrevet

Ikke smil heller.

tja, man trenger vel ikke å overdrive motsatt vei da. Huden tåler litt. Om å rynke panen: noen har en uvane med at den er rynket "hele" tiden. Det må vel ha følger for rynker. Ser sjelden noen som smiler "hele tiden".

Rynker oppstår som følge av at underhuden skranter. Å motvirke rynker må ta hensyn til det.

Gjest Princess Peach
Skrevet

forfallet..jæklig kjipt.

Drit i noen små, ubetydelige, usynlige (garantert!) rynker, og lev livet! Når du er blid og sprudlende er det ingen som bryr seg om om du har en liten strek under øyet. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...