Deanna Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jeg lurer på om jeg begynner å få rynker alt. panikk.liksom litt tunge øyelokk.. OG mellom øynene rett over nesa har jeg noen små streker.. herregud. kan jeg ha fått rynker alleredet noen tips om kremer 0 Siter
NeaNoor Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Drikker du mye alkohol? Røyker? Da kommer gjerne rynker tidligere. 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Strekene mellom øyene kan komme av at du har bekymret deg eller stresset? Ser du dårlig? Har ikke prøvet noen kremer desverre.. 0 Siter
Deanna Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 Drikker du mye alkohol? Røyker? Da kommer gjerne rynker tidligere. eh ja..ikke røyking da. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 eh ja..ikke røyking da. Okei. :-) Men det er jo ikke unormalt at huden endrer seg når man er noen og tjue. Er vel da forfallet begynner. ;-) 0 Siter
Deanna Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Skrevet 11. februar 2007 Okei. :-) Men det er jo ikke unormalt at huden endrer seg når man er noen og tjue. Er vel da forfallet begynner. ;-) forfallet..jæklig kjipt. jeg som akkurat har startet utdannelse og enda blitt frisk til å liksom delta og ha det kult og jeg burde være på toppen av livet. så forfaller jeg som 25 åring. urettferdig 0 Siter
NeaNoor Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 forfallet..jæklig kjipt. jeg som akkurat har startet utdannelse og enda blitt frisk til å liksom delta og ha det kult og jeg burde være på toppen av livet. så forfaller jeg som 25 åring. urettferdig Hehe, mente det ikke så bokstavelig da. Du har jo enda ti år igjen til du er middelaldrende. ;-) 0 Siter
sheba Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 hehe jeg er 41! har noen smilerynker, men rynker er vel ikke noe og bli hysterisk for:) Jeg har aldri følt eller hørt noe negativt om det, det er bare livets gang om du vil eller ikke, selvfølgelig kan det påvirkes av livsstil, men personligheten din betyr 100 ganger mer når det kommer til stykket:) kome deg over sjokket og ikke tenk for mye på det:) 0 Siter
Deanna Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Skrevet 11. februar 2007 Hehe, mente det ikke så bokstavelig da. Du har jo enda ti år igjen til du er middelaldrende. ;-) hehe. dessuten så gjøres det store fremskritt i medisinen. Vi har botox og plastisk kirugi. Ingen trenger å eldes med verdighet .hehe. 0 Siter
Sofline Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Jeg trodde jeg hadde fått rynker da jeg var 13-14 år. Det viste seg at sånne smårynker er noe alle har. 0 Siter
Deanna Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Skrevet 11. februar 2007 hehe jeg er 41! har noen smilerynker, men rynker er vel ikke noe og bli hysterisk for:) Jeg har aldri følt eller hørt noe negativt om det, det er bare livets gang om du vil eller ikke, selvfølgelig kan det påvirkes av livsstil, men personligheten din betyr 100 ganger mer når det kommer til stykket:) kome deg over sjokket og ikke tenk for mye på det:) jeg har bursdag til uka..så har litt sånn derfor jeg får sånn. hjelp jeg blir gammel greie angst nå. hehe 0 Siter
vanilje Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 forfallet..jæklig kjipt. jeg som akkurat har startet utdannelse og enda blitt frisk til å liksom delta og ha det kult og jeg burde være på toppen av livet. så forfaller jeg som 25 åring. urettferdig Kroppen er på sitt høyepunkt når man er 25 år, etter det begynner man å forfalle... 0 Siter
sheba Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 jeg har bursdag til uka..så har litt sånn derfor jeg får sånn. hjelp jeg blir gammel greie angst nå. hehe ingen grunn til angst:-) jeg er 41 og føler meg på topp i livet, bare vent skal du se;) 0 Siter
Gjest noen tips Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Røyker du? stump den for alltid. Ingenting gir hurtigere aldring. Begrens solingen din mye. Overdreven soling gir rynker. Slutt med usunne vaner som å rynke pannen (ubevisst handling ofte) når du blir overrasket eller sint eller lei deg. 0 Siter
Gjest spank Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Røyker du? stump den for alltid. Ingenting gir hurtigere aldring. Begrens solingen din mye. Overdreven soling gir rynker. Slutt med usunne vaner som å rynke pannen (ubevisst handling ofte) når du blir overrasket eller sint eller lei deg. Ikke smil heller. 0 Siter
Gjest noen tips Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Ikke smil heller. tja, man trenger vel ikke å overdrive motsatt vei da. Huden tåler litt. Om å rynke panen: noen har en uvane med at den er rynket "hele" tiden. Det må vel ha følger for rynker. Ser sjelden noen som smiler "hele tiden". Rynker oppstår som følge av at underhuden skranter. Å motvirke rynker må ta hensyn til det. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 forfallet..jæklig kjipt. jeg som akkurat har startet utdannelse og enda blitt frisk til å liksom delta og ha det kult og jeg burde være på toppen av livet. så forfaller jeg som 25 åring. urettferdig Drit i noen små, ubetydelige, usynlige (garantert!) rynker, og lev livet! Når du er blid og sprudlende er det ingen som bryr seg om om du har en liten strek under øyet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.