Gå til innhold

valentines day, og hemmelig forelska

Anbefalte innlegg

Gjest lilletuulla
Skrevet

Ok her er greia kjapt og greit:

Jeg har vært forelska i samma fyren i et og et halvt år, uten å vise det noe særlig. Vi var ute på en slags date for et par måneder siden, og vi hadde det begge veldig kjekt. han er ganske sjenert når det kommer til jenter tror jeg. Jeg får ofte en følelse av at han er interessert i meg, men jeg vet ikke om det er ren vennlighet eller om det ligger noe mer bak. Han tar liksom aldri initativ til noe videre. Nå nærmer det seg valentines day, og siden jeg er vledig romantisk av meg, har jeg litt lyst å gjøre noe søtt... Men jeg vet ikke hva der skulle vært. Jeg vil ikke være for direkte liksom... Er det teit å sende et anonymt brev? eller noe lignende? Synspunkt/ideer folkens

Skrevet

Ikke anonymt da!

Om han er litt forsiktig av seg og kanskje interessert faller der fort i ditt lodd å få fart i saken... Vi lever bare én gang (kanskje?), ihvertfall er livet NÅ, gjør et eller annet! Lag et fint kort, inviter ham på middag eller noe....

Gjest HappyGangsta
Skrevet

Enig i at du uansett ikke bør være anonym.

Du er litt i tvil om hva han egentlig vil? Snakker dere mye sammen, da? Siden dere var ute for to måneder siden, går det kanskje an å ta et nytt initiativ?

Det der med å finne ut hva den andre føler, er kanskje noe det kan være lurt å nærme seg gradvis. Hvis man kommer for brått på og liksom avkrever et svar, kan det fort falle feil ut - i hvert fall tror jeg man bør kjenne seg rimelig trygg på hvor landet ligger, hvis man skal våge seg på noe direkte.

Men du kan jo kanskje gi en hyggelig oppmerksomhet på Valentinsdagen, hvis du gjør det på en vennlig måte.

Tenk som så: hvis han bare er en god venn, så må jeg respektere det, og gi ham sjansen til å føle at vennskapet er verdsatt. Hvis han er forelska, kan han få sjansen til å gå et lite steg videre i å bli kjent med meg.

Så hva med å skrive noe sånt som at du synes han er en veldig ålreit person, og at du derfor hadde lyst til å gi ham en oppmerksomhet på dagen?

Skrevet

Ikke send anonymt. Skriv noe hyggelig, men ikke for klissete så han blir skremt vekk. Noe á la "jeg vil gjerne bli mer kjent med deg".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...