Gjest Nassa Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 jeg skal til noen som bor "like ved biblioteket i Larvik". Er det langt fra togstasjonen? 0 Siter
Alana Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Ikke kjempelangt, men mye oppoverbakke. Jernbanestasjonen er nede ved kaia. Du må opp gjennom byen for å komme til biblioteket. 0 Siter
Gjest 1000 meter oppoverbakke Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 en kilometer, ca. Biblioteket ligger i Nansetgt. 29, Togstasjonen i Storgt. Bruk kart på www.gulesider, så får du nøyaktig avstand. 0 Siter
Gjest Nassa Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Ikke kjempelangt, men mye oppoverbakke. Jernbanestasjonen er nede ved kaia. Du må opp gjennom byen for å komme til biblioteket. Så kort at det er pinlig å kjøre taxi? Jeg skal ha med en tung bag. 0 Siter
Alana Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Så kort at det er pinlig å kjøre taxi? Jeg skal ha med en tung bag. Tror jeg hadde tatt taxi da. Når det ikke er så langt, så blir det ikke så dyrt heller ;-) 0 Siter
Gjest Larvik her også Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Så kort at det er pinlig å kjøre taxi? Jeg skal ha med en tung bag. Med tung bag burde du ta taxi. Drosjeholdeplassen er ved siden av togstasjon. Praktisk og greit! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.