Gå til innhold

Været i kr.sand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt snø i luften, -3 grader og noen få cm snø på bakken:)

Skrevet

Aldri skikkelig vinter i Krsand? Bare sørpevær?

Skrevet

Aldri skikkelig vinter i Krsand? Bare sørpevær?

Ja, stort sett, bortsett ifra i fjor da:)

men jeg foretrekker snøfri vinter, snøen kan holde seg på fjellet:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Tusen takk for svar:)! Da må jeg kle på meg godt! Alt over 0 grader er, frys frys;)

Skrevet

Hei det blåste gjennom marg og bein i dag i kristiansand, men et ørlite øyeblikk strålte sola som best den kan, rett i ansiktet mitt. Fantastisk deilig :) Jakke, lue, vanter og skjerf er å anbefale.(mail sendt)

Gjest Tacomix
Skrevet

Hei det blåste gjennom marg og bein i dag i kristiansand, men et ørlite øyeblikk strålte sola som best den kan, rett i ansiktet mitt. Fantastisk deilig :) Jakke, lue, vanter og skjerf er å anbefale.(mail sendt)

Tusen takk for svaret! Da skal jeg kle meg sikkelig godt når jeg reiser.

Idag har jeg gått en lang tur. Var sikkelig godt, men jeg synes det var sikkelig kalt.

Nå sitter jeg å ser på farmen og drikker kakao. En sikkelig fin søndag ettermiddag! Må sjekke dol inni mellom også!

Farmen og Åndenes makt er de eneste programmene jeg ser på, så jeg må nesten få med meg de programmene:)

Tusen takk for mailen, jeg har lesten, men jeg rekker ikke å svare før jeg har vært på ferie!

Skrev en melding på meldinger til deg her, men den har du tydligvis ikke sett enda!

hidi, the scorpion
Skrevet

Har ikke fyrt på noen dager, så da jeg sto opp i dag var det 11,4 grader inne i huset og 5,6 på utsiden, med vind...

Det var skikkelig guffent og kaldt. Bor også på sørlandet, og her jeg bor, ligger det ca. 20 cm snø.

Gjest Tacomix
Skrevet

Har ikke fyrt på noen dager, så da jeg sto opp i dag var det 11,4 grader inne i huset og 5,6 på utsiden, med vind...

Det var skikkelig guffent og kaldt. Bor også på sørlandet, og her jeg bor, ligger det ca. 20 cm snø.

Fytte rakkern så kalt du har det hjemme! Hadde vært som en ispinn jeg da, om jeg hadde hatt det så kaldt!

Håper det er litt varmere i morgen på sørlandet og at det er sol! Jeg vil se sørlandssola:)!

hidi, the scorpion
Skrevet

Fytte rakkern så kalt du har det hjemme! Hadde vært som en ispinn jeg da, om jeg hadde hatt det så kaldt!

Håper det er litt varmere i morgen på sørlandet og at det er sol! Jeg vil se sørlandssola:)!

Fyrer som en galning nå, men det tar laang tid å varme opp et stort hus...Jeg har vært syk og for det meste lagt under dyna, men sønnen min var kjapp til å hente ved, ja, da han kom hjem.

Tror det kan bli klarvær i morgen, men det igjen betyr minusgrader....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...