Gå til innhold

FU: Hva sparer du til?

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Sparer du penger til noe helt spesielt akkurat nå?

Jeg har spart penger til en sydentur som sikkert ikke blir noe av. Nå vil jeg kjøpe meg noe annet. Digitalt speilreflekskamera, kanskje?

Skrevet

Jeg sparer til bryllup, til babyen kommer, til ny bil og etterhvert forhåpentligvis til enebolig:D Jada, optimist;)

Skrevet

Det er en hellastur en eller annen gang til høsten

Gjest Tacomix
Skrevet

Sparer penger til sommeren sånn at jeg får meg mat. Får ikke penger om sommeren!

Skrevet

Så trist at ferien ikke blir noe av da!

Men et kamera er jo også kjekt å spare til.

Selv sparer jeg vel ikke særlig aktivt for tiden, bruker heller av penger vi har stående, for å kjøpe babyutstyr, samt noen nye møbler som virkelig trenges her nå...

Gjest Flystripa
Skrevet

Så trist at ferien ikke blir noe av da!

Men et kamera er jo også kjekt å spare til.

Selv sparer jeg vel ikke særlig aktivt for tiden, bruker heller av penger vi har stående, for å kjøpe babyutstyr, samt noen nye møbler som virkelig trenges her nå...

Vi skal på ferie, men jeg vet ikke hvor og når pga mannens jobb. Frustrerende for ei som liker å ha ting klappet og klart i god tid ;o)

Jo også setter vi av penger til en oppussing i kjelleren. Og en recliner i sort skinn. Også ønsker mannen seg flatskjerm og båt! *må spille Lotto*

Skrevet

Jeg sparer ikke til noe spesielt. Jeg ønsker meg et speilreflekskamera, men jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg vil bruke penger på det.

Skrevet

Glem det... Jeg sparer selvsagt for å kunne kjøpe et sted å bo en dag.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Prøver å spare litt til en utenlandstur koret mitt skal på i høst. :)

Skrevet

pleide å spare til førerkort, men nå sparer jeg til laseroperasjon for øynene i stedet. føler det er mye viktigere for meg, slik som ting har blitt iallefall.

Skrevet

Akkurat nå sparer jeg til en London tur i neste mnd.

Men den andre sparekontoen skal bli til en nyere bil, forhåpentligvis til våren. :)

Skrevet

Vanligvis er det jo slik at utgiftene slett ikke strekker til, og da bare klaker det på seg. Følgelig er det ikke lett å spare til noe spesielt.

En ny bil av og til spiser jo av lasset selvsagt, men det monner liksom ikke.

Nei, det er harde tider.

Skrevet

Jeg har spart barnetrygden i 3-4 år, og før jul kjøpte jeg et piano, digital speilrefleks og ny seng til guttungen.

-og resten gikk med til oppussing av nytt rom til den samme guttungen.

-nå veit jeg ikke helt hva jeg skal spare til. Ferie eller et nytt instrument til meg sjøl kanskje? Eller flere linser til kamerat?

Skrevet

Digitalt speilreflekskamera. :) Men så jævla mye sparing blir det ikke for tida, for det jeg har til overs går bort i flybilletter. :((

Gjest Flystripa
Skrevet

Digitalt speilreflekskamera. :) Men så jævla mye sparing blir det ikke for tida, for det jeg har til overs går bort i flybilletter. :((

Tenk på hvor billig det er å bo her i stedet for der! Kunne blitt mange pubrunder og digicam av de pengene du sponser SAS med :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...