Gjest Flystripa Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Sparer du penger til noe helt spesielt akkurat nå? Jeg har spart penger til en sydentur som sikkert ikke blir noe av. Nå vil jeg kjøpe meg noe annet. Digitalt speilreflekskamera, kanskje? 0 Siter
dolores83 Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Jeg sparer til bryllup, til babyen kommer, til ny bil og etterhvert forhåpentligvis til enebolig:D Jada, optimist;) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Det er en hellastur en eller annen gang til høsten 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Sparer penger til sommeren sånn at jeg får meg mat. Får ikke penger om sommeren! 0 Siter
Gemini Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Så trist at ferien ikke blir noe av da! Men et kamera er jo også kjekt å spare til. Selv sparer jeg vel ikke særlig aktivt for tiden, bruker heller av penger vi har stående, for å kjøpe babyutstyr, samt noen nye møbler som virkelig trenges her nå... 0 Siter
tula Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Jeg sparer til min sønns konfirmasjon i mai;) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Så trist at ferien ikke blir noe av da! Men et kamera er jo også kjekt å spare til. Selv sparer jeg vel ikke særlig aktivt for tiden, bruker heller av penger vi har stående, for å kjøpe babyutstyr, samt noen nye møbler som virkelig trenges her nå... Vi skal på ferie, men jeg vet ikke hvor og når pga mannens jobb. Frustrerende for ei som liker å ha ting klappet og klart i god tid ;o) Jo også setter vi av penger til en oppussing i kjelleren. Og en recliner i sort skinn. Også ønsker mannen seg flatskjerm og båt! *må spille Lotto* 0 Siter
Bassisten Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Satsar kanskje på ny TV til hausten 0 Siter
Sofline Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Jeg sparer ikke til noe spesielt. Jeg ønsker meg et speilreflekskamera, men jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg vil bruke penger på det. 0 Siter
Sofline Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Glem det... Jeg sparer selvsagt for å kunne kjøpe et sted å bo en dag. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Prøver å spare litt til en utenlandstur koret mitt skal på i høst. 0 Siter
willow Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 pleide å spare til førerkort, men nå sparer jeg til laseroperasjon for øynene i stedet. føler det er mye viktigere for meg, slik som ting har blitt iallefall. 0 Siter
EllaJo Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Nå for tiden går det meste ut, blir mye i babyutstyr. 0 Siter
Nellie Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Akkurat nå sparer jeg til en London tur i neste mnd. Men den andre sparekontoen skal bli til en nyere bil, forhåpentligvis til våren. 0 Siter
gripp Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Vanligvis er det jo slik at utgiftene slett ikke strekker til, og da bare klaker det på seg. Følgelig er det ikke lett å spare til noe spesielt. En ny bil av og til spiser jo av lasset selvsagt, men det monner liksom ikke. Nei, det er harde tider. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har spart barnetrygden i 3-4 år, og før jul kjøpte jeg et piano, digital speilrefleks og ny seng til guttungen. -og resten gikk med til oppussing av nytt rom til den samme guttungen. -nå veit jeg ikke helt hva jeg skal spare til. Ferie eller et nytt instrument til meg sjøl kanskje? Eller flere linser til kamerat? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Digitalt speilreflekskamera. Men så jævla mye sparing blir det ikke for tida, for det jeg har til overs går bort i flybilletter. ( 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Digitalt speilreflekskamera. Men så jævla mye sparing blir det ikke for tida, for det jeg har til overs går bort i flybilletter. ( Tenk på hvor billig det er å bo her i stedet for der! Kunne blitt mange pubrunder og digicam av de pengene du sponser SAS med 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.