Gå til innhold

Kule solbriller

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg nye solbriller. Noen røffe-tøffe-damete solbriller.

Åpen for forslag ;o)

Gjest Flystripa
Skrevet

Hvor mye er du villig til å bruke?

ikke mer enn 500

Gjest Elextra
Skrevet

ikke mer enn 500

Sjekk ut Pilgrims kolleksjon kanskje?

De virkelig kule sobrillene må man jo ut med minst 1000-1500 for - om man skal ha originalen. Litt sykt egentlig, året etter er de jo gjerne ikke så kule lenger.

Hm, har lyst på et par kule nye solbriller selv..

Skrevet

Litt mer enn kr 500?

;-)

Men likevel kule solbriller! ;)

Skrevet

Men likevel kule solbriller! ;)

Mye mulig, men ikke noe jeg prioriterer å bruke penger på :)

Skrevet

Mye mulig, men ikke noe jeg prioriterer å bruke penger på :)

Prøv. Det er verd det. ;) *solbrillefetish*

Skrevet

Prøv. Det er verd det. ;) *solbrillefetish*

Vel, nå flyr pengene her, nettopp kjøpt ny bil, div. babyting (og mer skal kjøpes...), nye møbler osv.

Så nei, jeg tror nok det blir billig-solbriller fra H&M og denslags på meg videre også. Har et gammelt rayban-par som utrolig nok har overlevd og ikke blitt bortglemt, men ellers synes jeg solbriller ikke er verdt å bruke penger på.

Skrevet

Vel, nå flyr pengene her, nettopp kjøpt ny bil, div. babyting (og mer skal kjøpes...), nye møbler osv.

Så nei, jeg tror nok det blir billig-solbriller fra H&M og denslags på meg videre også. Har et gammelt rayban-par som utrolig nok har overlevd og ikke blitt bortglemt, men ellers synes jeg solbriller ikke er verdt å bruke penger på.

Syke dame. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...