Gå til innhold

Hvorfor DOL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har registrert at det er mange her som ikke akkurat har fokus på sykdommer og andre doktorrelaterte temaer. Hvorfor er dere da på DOL og ikke et annet off topic-foru`?

Skrevet

Finnes det andre forum?!

Maaange. Sikkert mange som er både større og bedre enn DOL også.

Skrevet

Alle startet vel som regel et annet sted enn åpent på dol og så forble vi her.

Skrevet

Maaange. Sikkert mange som er både større og bedre enn DOL også.

Forslag til andre? (med minst mulig fjortiser)

Skrevet

Forslag til andre? (med minst mulig fjortiser)

Ang. fjortiser tror jeg dette er blant de bedre.

Skrevet

Sikkert fordi de fleste av oss har hatt en eller annen relasjon til et av forumene her inne for så å bli værende tenker jeg. Gøy er det når de samme går igjen år etter år. Man blir liksom litt kjent med personlighetene(som gjerne er forskjellige fra RL) og liker å høre hvordan ståa er .

Men det er nå meg dag.

Skrevet

Grunnen til at de fleste havnet på dol i første omgang er vel at de hadde medisinske spørsmål.

Og når en først er her finner en ut at her er et åpent forum der man kan diskutere litt mer hverdagslige ting enn akkurat sykdommer med andre likesinnede som havnet her av samme grunnen.

Dessuten så liker jeg mangfoldet av forum her inne. Enten man er gravid, overvektig, vil slutte å røyke, diskutere småbarn, tenåringer, bokstavbarn osv. så finner man et svar på det meste her inne, og mange hyggelige mennesker overøser oss med sin kunnskap og erfaringer.

Kan ikke komme på et bedre sted;)

Skrevet

Hvorfor er du her? Hva bringte deg hit?

Jeg hadde et spørsmål om øyeskader.

Skrevet

Ikke bare. Er også medlem i e-postlister. De er ikke søkbare på internett, og funker mye bedre enn fora.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Havnet her inne for mange år siden da jeg så en annonse for siden i Hjemmet eller hva det var. Kikket litt rundt på sexforumet og syntes det var gøy, og begynte etterhvert å henge på åpent forum. Leste mest i begynnelsen, men så begynte jeg også å svare på innlegg og lage innlegg selv. Og så var jeg hekta. :)

Grunnen til at jeg foretrekker DOL er at man kan spørre om alt mulig, samtidig som man kan få svar på helsespørsmål. Det er også en fordel med slik trådene her er lagt opp, så man ser hvem som har svart hvem. Og ikke minst har man blitt "kjent" med folk her inne, og jeg trives best her pga det. :)

Skrevet

Jeg ble nyskjerrig på dol da jeg gikk på skolen. Jeg slukte alt som hadde med kropp og sykdom å gjøre. Man kan lære masse av å lese her inne :) Jeg lagde meg mange oppgaver ved hjelp av dol ;)

Siden har jeg hengt mest på åpent forum.

Gjest Jente31
Skrevet

Jeg har ikke vært med på så mange diskusjoner o.l. for jeg har funnet ut at jeg ikke er sterk nok til det enda.

Jeg er mest på psykiatri forum foreløpig fordi jeg er i ferd med å gripe fatt i ting osv, og jeg har fått mye god hjelp der, men observerer gjerne endel på de andre foraene.

Og for meg virker det som folk har det veldig koselig her. At noen "kjenner" hverandre er også koselig. Det er mye medmenneskelighet, man kan også spøke og ha det morsomt samtidig som man også kan si at man er uenige i ting.

Og det at man kan få gode råd fra erfarne mennesker til alt fra vanlige ting så som seriøse og vanskelige ting synes jeg er kjempefint.Litt erfaring og støtte kan utgjøre mye. Både til å bake kake og til å løse et alvorlig problem.

For øvrig har jeg ikke deltatt på andre steder, så jeg har ikke noe å sammenligne med, men når DOL er så bra så er jeg like gjerne her:-)

Skrevet

Jeg har ikke vært med på så mange diskusjoner o.l. for jeg har funnet ut at jeg ikke er sterk nok til det enda.

Jeg er mest på psykiatri forum foreløpig fordi jeg er i ferd med å gripe fatt i ting osv, og jeg har fått mye god hjelp der, men observerer gjerne endel på de andre foraene.

Og for meg virker det som folk har det veldig koselig her. At noen "kjenner" hverandre er også koselig. Det er mye medmenneskelighet, man kan også spøke og ha det morsomt samtidig som man også kan si at man er uenige i ting.

Og det at man kan få gode råd fra erfarne mennesker til alt fra vanlige ting så som seriøse og vanskelige ting synes jeg er kjempefint.Litt erfaring og støtte kan utgjøre mye. Både til å bake kake og til å løse et alvorlig problem.

For øvrig har jeg ikke deltatt på andre steder, så jeg har ikke noe å sammenligne med, men når DOL er så bra så er jeg like gjerne her:-)

Ikke sterk nok!? Lol! Du skriver jo som en helt.

Gjest Jente31
Skrevet

Ikke sterk nok!? Lol! Du skriver jo som en helt.

Å, hvordan da mener du.. *nysjerrig*

Skrevet

Å, hvordan da mener du.. *nysjerrig*

At du skriver bra. Hvorfor skulle du ikke kunne delta i diskusjoner?

Gjest Jente31
Skrevet

At du skriver bra. Hvorfor skulle du ikke kunne delta i diskusjoner?

Tusen takk for det! Jeg kommer vel til å delta i diskusjoner etter hvert, tenker jeg. Har foreløpig litt andre ting å tenke på. Derfor ikke sterk nok enda.

Men du også skriver bra! Du ser ut til å ha greie på mange ting, og du får opp stemningen, fortsett med det!:)

Skrevet

Tusen takk for det! Jeg kommer vel til å delta i diskusjoner etter hvert, tenker jeg. Har foreløpig litt andre ting å tenke på. Derfor ikke sterk nok enda.

Men du også skriver bra! Du ser ut til å ha greie på mange ting, og du får opp stemningen, fortsett med det!:)

Å, har det skjedd noe? Siden du snakker om psykiatri osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...