Sofline Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Hver gang den blokkerer noe popper det opp et vindu som sier "la du merke til....?" Og så må jeg fjerne to ting. Det nye pop-up-vinduet, og det streken som kommer under andresselinja. Ikke skjønner jeg hvordan jeg fjerner det heller.... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har Mozilla Firefox og får verken reklame eller pop-up reklame. Sønnen min ordnet det slik at jeg har reklamefritt internett og det er virkelig deilig! 0 Siter
willow Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har Mozilla Firefox og får verken reklame eller pop-up reklame. Sønnen min ordnet det slik at jeg har reklamefritt internett og det er virkelig deilig! det er kjempedeilig! nå har det av en eller annen grunn begynt å poppe opp reklame-vinduer hos meg igjen, og jeg merker hvor irritert jeg blir. bruker også mozilla firefox, men har nylig oppdatert den. 0 Siter
Sofline Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Skrevet 11. februar 2007 Jeg har Mozilla Firefox og får verken reklame eller pop-up reklame. Sønnen min ordnet det slik at jeg har reklamefritt internett og det er virkelig deilig! Jeg får prøve å søke på det. Takk! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 det er kjempedeilig! nå har det av en eller annen grunn begynt å poppe opp reklame-vinduer hos meg igjen, og jeg merker hvor irritert jeg blir. bruker også mozilla firefox, men har nylig oppdatert den. Det er sønnen min som ordner alt slikt, men min firefox oppdaterer seg selv jevnlig. Minst annen hver dag. Jeg kunne til og med ikke bruke banktjenesten min, fordi de bruker pop-it, så da bruker jeg explorer... 0 Siter
willow Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Det er sønnen min som ordner alt slikt, men min firefox oppdaterer seg selv jevnlig. Minst annen hver dag. Jeg kunne til og med ikke bruke banktjenesten min, fordi de bruker pop-it, så da bruker jeg explorer... kult. men...du får vel opp en linje v oppgavelinja øverst, der du kan velge å alltid tillate popups på den siden du er på (f.eks. banken din sin)? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 kult. men...du får vel opp en linje v oppgavelinja øverst, der du kan velge å alltid tillate popups på den siden du er på (f.eks. banken din sin)? Får ikke spørsmål, nei, men må inn å forandre på noe akkurat for den tjenesten, og det ordner sønnen min, neste gang han kommer på besøk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.