Gå til innhold

Tannregulering - ulike typer?

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Håper du finner en god løsning, lykke til;)

Takker og bukker!

Det blir vel neppe noe av, tenker jeg. Men -om- jeg finner en usynlig løsning, så kan det vurderes :) Ser forresten at den linken jeg fikk av Rusle er til en klinikk som bare finnes i Ålesund. Det blir litt tungvindt ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

"Dessuten virker det her bare om streng på baksiden. Da er det bare de med de enkleste forandringer som kan bruke det..."

Huh? Det der må du omformulere, for jeg skjønte ingenting ;)

Om du f.eks er veldig overbitt, trenger du mer behandling enn en liten tråd på baksiden...

Både jeg og mine to sønner har måtte trekke fire tenner hver, for at reguleringen skulle bli bra...

Skrevet

*flire*

Men det var bare et innfall jeg fikk det her, altså. Tennene mine kunne vært rettere, for å si det sånn, men ingen krise på gang. Bare tenkte jeg skulle undersøke litt! Jeg laseropererte øynene mine i fjor sommer, så nå tenkte jeg kanskje jeg skulle pusse opp tennene også? ;)

Total makover ;-)

Gubben tok laseroperasjon på øynene for noen år siden og ifjor fikk han CI. Nå funderer han på om det er noe annet han kan rette på ;-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Om du f.eks er veldig overbitt, trenger du mer behandling enn en liten tråd på baksiden...

Både jeg og mine to sønner har måtte trekke fire tenner hver, for at reguleringen skulle bli bra...

Neida, det er liksom bare skjønnhetsfeil det går på. Ikke noen store feil og sånt.

Caloni Makaroni
Skrevet

Total makover ;-)

Gubben tok laseroperasjon på øynene for noen år siden og ifjor fikk han CI. Nå funderer han på om det er noe annet han kan rette på ;-)

*fnise* Får pusse opp badet neste gang! :D

Skrevet

Det finnes noe som heter Invisalign og Lingual Orthodontics. SØk på nettet så finner du info, det finnes noen klinikker i Norge som utfører disse (jeg tenker på å fikse sånt selv også)

Caloni Makaroni
Skrevet

Det finnes noe som heter Invisalign og Lingual Orthodontics. SØk på nettet så finner du info, det finnes noen klinikker i Norge som utfører disse (jeg tenker på å fikse sånt selv også)

Takk! Kikker på noen sider nå, men mye er andre steder i landet, og ikke oppgitt priser..

Skrevet

*fnise* Får pusse opp badet neste gang! :D

Ja, det skal jeg jammen foreslå!

Gjest reguleringen
Skrevet

Min datter (8) har noe oppi ganen som ikke synes med mindre man står med hue inni munnen. Det er en rar greie festet til innsiden av jekslene, og det er mindre plass til tunga. Men denne har hun i tillegg til strengen utenpå tennene. Jeg husker ikke hva det het, hun har nylig fått det.

Datteren vår hadde også denne bak tennene, men det var bare i en periode (ca 1/2 år), nå har hun fått på ordentlig regulering utenpå tennene ....

Gjest tanpine
Skrevet

Må regne med ca 50.000 kr, etter hva jeg fikk oppgitt ved forespørsel pr mail av en klinikk i oslo.

Caloni Makaroni
Skrevet

Må regne med ca 50.000 kr, etter hva jeg fikk oppgitt ved forespørsel pr mail av en klinikk i oslo.

Auda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...