Gjest zakkoo Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Statistisk sett er flest nordmenn født i juni, mener jeg å huske. La oss se om det stemmer for oss dolere! http://snappoll.com/poll/169214.php 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har hørt april. Overraskende nok er det oktober som har tatt ledelsen. Etter min mening en relativt kjip måned i vår del av verden, selv om høstfargene kan være flotte. Oktober er også den måneden med det flotteste navnet,synes jeg. 0 Siter
Sofline Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Overraskende nok er det oktober som har tatt ledelsen. Etter min mening en relativt kjip måned i vår del av verden, selv om høstfargene kan være flotte. Oktober er også den måneden med det flotteste navnet,synes jeg. Feil! April har det flotteste navnet. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har stemt og jeg er født i den beste måneden av året:P 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Overraskende nok er det oktober som har tatt ledelsen. Etter min mening en relativt kjip måned i vår del av verden, selv om høstfargene kan være flotte. Oktober er også den måneden med det flotteste navnet,synes jeg. Åtte minutter med avstemming i DOL-miljøet er neppe godtkjent som offentlig statistikk Mon tro om ikke http://www.ssb.no hadde vært noe for deg? Så kan du komme hit og lage FU om ting som -ikke- finnes der 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Åtte minutter med avstemming i DOL-miljøet er neppe godtkjent som offentlig statistikk Mon tro om ikke http://www.ssb.no hadde vært noe for deg? Så kan du komme hit og lage FU om ting som -ikke- finnes der Skal snart ta et statistikkfag på universitetet. Så da kan jeg snekre sammen litt mer kompliserte undersøkelser, med standardavvik, binominalfordeling osv. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Skal snart ta et statistikkfag på universitetet. Så da kan jeg snekre sammen litt mer kompliserte undersøkelser, med standardavvik, binominalfordeling osv. I can't wait 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Stem i pollen da! :-) Oi.. snakker om å svimle.. la ikke merke til linken engang jeg ) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Mars! Og du har stemt i pollen? 0 Siter
EllaJo Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Både jeg og samboeren er født i november. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Har du fått helt dilla? Hva står FU for? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Og du har stemt i pollen? Jupp! Flink jente jeg skjønner du:-) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Jupp! Flink jente jeg skjønner du:-) mars gjør det bra så langt med hele 14% og 2. plass. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.