Gå til innhold

Hvilken måned er du født?

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

6

• Caloni Makaroni

5

• Dirflos79

5

• Lurveline

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Forumundersøkelse.

I tillegg til at oktober leder, er sjokket at august ligger sist så langt. Trodde mange var født i august.

Gjest Elextra
Skrevet

I tillegg til at oktober leder, er sjokket at august ligger sist så langt. Trodde mange var født i august.

Javel.

Skrevet

mars gjør det bra så langt med hele 14% og 2. plass.

JAAAAA!!

"Seier'n er vår...osv" ;-)

Skrevet

JAAAAA!!

Nix, seier'n er vår! Oktober leder i hvert fall i skrivende stund, mens mars har falt ned til 4. plass.

Stakkars august.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har hørt april.

Det skal du få meg til å tro. Da jeg gikk på barneskolen var vi 10 i klassen. Fra 5. til 19. april hadde 6 av oss bursdag, og en hadde helt i slutten på april. Vi var liketil tre stykker som hadde bursdag samme dato i april.

Skrevet

JAAAAA!!

Med både mars, april og mai på topp 4, kan vi konkludere med at vi dolere er en gjeng vårbarn.

Skrevet

I September

Så bra! Stem i pollen også.

Tipper 24. september er datoen. Da hadde jeg term.

Skrevet

Det skal du få meg til å tro. Da jeg gikk på barneskolen var vi 10 i klassen. Fra 5. til 19. april hadde 6 av oss bursdag, og en hadde helt i slutten på april. Vi var liketil tre stykker som hadde bursdag samme dato i april.

Fire av besteforeldrene mine sine syv barnebarn har bursdag i løpet av en uke. To av søsknene mine har bursdag samme dag.

Skrevet

Nix, seier'n er vår! Oktober leder i hvert fall i skrivende stund, mens mars har falt ned til 4. plass.

Stakkars august.

Alle marsfolka ser på tv nå. Bare vent til senere i kveld!!

Skrevet

Med både mars, april og mai på topp 4, kan vi konkludere med at vi dolere er en gjeng vårbarn.

Mine tre hjerteknusere er også vårbarn :-)

Skrevet

Ja, jeg er et juni-barn :) Jeg stemte.

Når er du født da?

Skrevet

Alle marsfolka ser på tv nå. Bare vent til senere i kveld!!

De fleste har vel emigrert til Mars, høhø!

Skrevet

Ja, jeg er et juni-barn :) Jeg stemte.

Når er du født da?

Oktober!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...