ShitDiddelyDo Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Hvorfor slutter pizzasteder å selge Cola? Først slutter Dolly Dimpels, og nå har faen meg Peppes også slutta. Begge har gått over til Pepsi. Grunnen til at jeg bruker Peppes er på grunn av Colaen. Er det virkelig noen som liker Pepsi bedre enn Cola? Dette er siste gang jeg bestilte Pizza fra Peppes. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Pepsi Max er hundre ganger bedre enn Cola ;-) Jeg hater det sukkerbelegget jeg føler jeg får på tennene av Cola... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Du får ha Colaen i kjøleskapet fra før, da vet du. Den koster dessuten halvparten om du kjøper den på Rimi e.l. 0 Siter
Osiris Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Det er vel Coca Cola de har sluttet med og ikke Cola. Pepsi er også Cola men Pepsi er ikke Coca Cola. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Coca Cola er best. Men jeg tror Pepsi-selgerne har bedre avtaler, for ALLE går jo over til den skitbrusen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Skrevet 11. februar 2007 Du får ha Colaen i kjøleskapet fra før, da vet du. Den koster dessuten halvparten om du kjøper den på Rimi e.l. Jo, men jeg vet aldri når jeg får lyst på Pizza, og jeg drikker aldri brus til vanlig. 0 Siter
fresja Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Drikker omtrent aldi noen form for Cola, så jeg vet ikke hvem jeg foretrekker. Tab er iallfall ikke god! Hender jeg kjøper Cola Light ute, om det ikke har noe brukende alternativ. 0 Siter
Osiris Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Jeg tror det handler litt om at Coca Cola begynte med egen distribusjon for noen år siden og sa opp avtalene med de bryggeriene de fikk Coca Cola produsert hos. Har de avtale med Coca Cola så kan de ikke selge Farris og Solo som distribueres av Ringnes. Jeg vil tro at når det gjelder boblende flaskevann er det et must for et serveringssted å ha Farris, og mange i Norge drikker heller Solo enn Fanta når de vil ha appelsinbrus. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Helt klart så vil jeg ha Cola. Pepsi max er greit det også! Men jeg drikker ikke ofte brus! Helst foretrekker jeg andre brus typer. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Skrevet 11. februar 2007 Det er vel Coca Cola de har sluttet med og ikke Cola. Pepsi er også Cola men Pepsi er ikke Coca Cola. Blabla. Flisspikkeri. Jeg er klar over at det heter Pepsi Cola, men det finnes bare en Cola. 0 Siter
Sofline Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Cola. Men jeg må innrømme at jeg ikke er sikker på om jeg kan smake forskjell. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Jo, men jeg vet aldri når jeg får lyst på Pizza, og jeg drikker aldri brus til vanlig. Ikke jeg heller. Men om jeg hadde visst at jeg ville drikke det om jeg spiste pizza ville jeg antakelig hatt en på lur. Forsåvidt har jeg gjerne bestandig en på lur. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Skrevet 11. februar 2007 Ikke jeg heller. Men om jeg hadde visst at jeg ville drikke det om jeg spiste pizza ville jeg antakelig hatt en på lur. Forsåvidt har jeg gjerne bestandig en på lur. Kan ikke ha det på lur. Det blir som å ha sjokolade i skapet: Jeg ville drukket opp flaska umiddelbart. Er utrolig svak. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Kan ikke ha det på lur. Det blir som å ha sjokolade i skapet: Jeg ville drukket opp flaska umiddelbart. Er utrolig svak. Hehe, jeg og. Men de jeg har på lur står i boden, de ligger ikke og frister i kjøleskapet på kjøkkenet. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 "Er det virkelig noen som liker Pepsi bedre enn Cola?" Ja. Blant annet jeg. 0 Siter
Osiris Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Blabla. Flisspikkeri. Jeg er klar over at det heter Pepsi Cola, men det finnes bare en Cola. hehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Jeg skjønner ikke at noen orker å drikke verken Pepsi eller Cola. Det er faen ikke menneskeføde! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.