Gå til innhold

FU: Pepsi eller Cola

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor slutter pizzasteder å selge Cola? Først slutter Dolly Dimpels, og nå har faen meg Peppes også slutta.

Begge har gått over til Pepsi.

Grunnen til at jeg bruker Peppes er på grunn av Colaen.

Er det virkelig noen som liker Pepsi bedre enn Cola?

Dette er siste gang jeg bestilte Pizza fra Peppes.

Skrevet

Pepsi Max er hundre ganger bedre enn Cola ;-)

Jeg hater det sukkerbelegget jeg føler jeg får på tennene av Cola...

Gjest Elextra
Skrevet

Du får ha Colaen i kjøleskapet fra før, da vet du. Den koster dessuten halvparten om du kjøper den på Rimi e.l.

Skrevet

Det er vel Coca Cola de har sluttet med og ikke Cola. Pepsi er også Cola men Pepsi er ikke Coca Cola.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Coca Cola er best. Men jeg tror Pepsi-selgerne har bedre avtaler, for ALLE går jo over til den skitbrusen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du får ha Colaen i kjøleskapet fra før, da vet du. Den koster dessuten halvparten om du kjøper den på Rimi e.l.

Jo, men jeg vet aldri når jeg får lyst på Pizza, og jeg drikker aldri brus til vanlig.

Skrevet

Drikker omtrent aldi noen form for Cola, så jeg vet ikke hvem jeg foretrekker. Tab er iallfall ikke god! Hender jeg kjøper Cola Light ute, om det ikke har noe brukende alternativ.

Skrevet

Jeg tror det handler litt om at Coca Cola begynte med egen distribusjon for noen år siden og sa opp avtalene med de bryggeriene de fikk Coca Cola produsert hos. Har de avtale med Coca Cola så kan de ikke selge Farris og Solo som distribueres av Ringnes. Jeg vil tro at når det gjelder boblende flaskevann er det et must for et serveringssted å ha Farris, og mange i Norge drikker heller Solo enn Fanta når de vil ha appelsinbrus.

Gjest Tacomix
Skrevet

Helt klart så vil jeg ha Cola. Pepsi max er greit det også! Men jeg drikker ikke ofte brus! Helst foretrekker jeg andre brus typer.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er vel Coca Cola de har sluttet med og ikke Cola. Pepsi er også Cola men Pepsi er ikke Coca Cola.

Blabla. Flisspikkeri.

Jeg er klar over at det heter Pepsi Cola, men det finnes bare en Cola.

Skrevet

Cola. Men jeg må innrømme at jeg ikke er sikker på om jeg kan smake forskjell.

Gjest Elextra
Skrevet

Jo, men jeg vet aldri når jeg får lyst på Pizza, og jeg drikker aldri brus til vanlig.

Ikke jeg heller. Men om jeg hadde visst at jeg ville drikke det om jeg spiste pizza ville jeg antakelig hatt en på lur. Forsåvidt har jeg gjerne bestandig en på lur.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke jeg heller. Men om jeg hadde visst at jeg ville drikke det om jeg spiste pizza ville jeg antakelig hatt en på lur. Forsåvidt har jeg gjerne bestandig en på lur.

Kan ikke ha det på lur. Det blir som å ha sjokolade i skapet: Jeg ville drukket opp flaska umiddelbart.

Er utrolig svak. :)

Gjest Elextra
Skrevet

Kan ikke ha det på lur. Det blir som å ha sjokolade i skapet: Jeg ville drukket opp flaska umiddelbart.

Er utrolig svak. :)

Hehe, jeg og. Men de jeg har på lur står i boden, de ligger ikke og frister i kjøleskapet på kjøkkenet.

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Er det virkelig noen som liker Pepsi bedre enn Cola?"

Ja. Blant annet jeg.

Skrevet

Blabla. Flisspikkeri.

Jeg er klar over at det heter Pepsi Cola, men det finnes bare en Cola.

hehe

Skrevet

Jeg skjønner ikke at noen orker å drikke verken Pepsi eller Cola. Det er faen ikke menneskeføde!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...