Gå til innhold

FU: Pepsi eller Cola

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er grusomt irriterende med den her pepsien som de selger. Jeg blir vanskelig og dårlig kunde jeg når de ikke har coca cola. Bestiller vann ;) grr..

Skrevet

Jeg er helt likegyldig med om det er Pepsi eller Cola. Jeg drikker ikke så mye av det ene eller det andre, så det en ikkesak for meg.

Skrevet

Jeg liker begge deler. Merker at Cola er mer vanedannende dog. Veldig skummelt. Bare det er Cola eller Pepsi går det helt fint. Verre om folk hadde begynt å selge Husets Cola eller noe.

Skrevet

Pepsi er da best! Det er bare en ting å gjøre, og det er å omprogrammere smaksløkene dine. :)

Skrevet

Var på Peppes for et par dager siden, og da oppdaget jeg det samme. Jeg sluttet egentlig og drikke Cola for mange år siden, unntaket er når jeg er på restaurant;)

Men Pepsi? Nei det liker jeg ikke:(

PepsiMax går an, men foretrekker the real thing!

Men jeg tror nok ikke jeg kommer til å slutte å gå på Peppes da;)

Skrevet

Tar vel helst pepsi max, men hender jeg kjøper cola når jeg spiser ute :)

Skrevet

Du får ta en italiensk rødvin til pizzaen neste gang, så slipper du problemet.

Skrevet

Cocaen er selvsagt mye bedre enn Pepsi.

Men Pepsi-stedene har 7-up, som er myyye bedre enn Sprite, om man ønsker seg den blanke brusen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Cocaen er selvsagt mye bedre enn Pepsi.

Men Pepsi-stedene har 7-up, som er myyye bedre enn Sprite, om man ønsker seg den blanke brusen.

Jeg gikk naturligvis for 7up.

Drikker ikke Pepsi.

Skrevet

Jeg gidder ikke å spise på steder jeg ikke får cola gitt. Pepsi er som de billige colaene fra first price, eurosjopper eller x-prise. Betaler man full pris så skal man ha skikkelig vare også.

Skrevet

Liker best Cola.

Syntes Pepsi smaker noe .... falskt... om det kan forklare noe.

Gjest lumelia
Skrevet

aner ikke..mulig pepsi er billigere..den er tross allt kunstig, som allt annet i vår dumme moderne verden...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...