Gå til innhold

Trine Grung hos Oprah - hvordan få sett det nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å få sett denne episoden på nettet, eller er det noen som vet om episoden vil bli sendt enda engang i reprise?

Gjest laste ned
Skrevet

Den kan du se på nettet, men da må du laste den ned fra piratebay etc.

Skrevet

Den kan du se på nettet, men da må du laste den ned fra piratebay etc.

Men da får jeg ikke norsk tekst på? Må ha tekstet versjon...

Gjest laste ned
Skrevet

Men da får jeg ikke norsk tekst på? Må ha tekstet versjon...

Hm, da er det verre. Jeg vet at det er kommet ut en dvd box med Oprah, men det var før dette programmet. Rimelig sikker på at TVN sender dette i reprise i og med at en "kjendis" var med. Men, en ting, jeg så det og du gikk ikke glipp av noe i det hele tatt. Råd: følg litt med på tvn fremover, de har kjørt flere repriser på utvalgte gjester nå i februar.

Skrevet

Hm, da er det verre. Jeg vet at det er kommet ut en dvd box med Oprah, men det var før dette programmet. Rimelig sikker på at TVN sender dette i reprise i og med at en "kjendis" var med. Men, en ting, jeg så det og du gikk ikke glipp av noe i det hele tatt. Råd: følg litt med på tvn fremover, de har kjørt flere repriser på utvalgte gjester nå i februar.

Skjønner at det ikke var så mye å skryte av (jfr. kommentarer fra Trine Grung selv...), men nettopp derfor blir jeg så nysgjerrig ;-)

Skal prøve å følge med på om episoden kommer igjen :-)

Skrevet

Skjønner at det ikke var så mye å skryte av (jfr. kommentarer fra Trine Grung selv...), men nettopp derfor blir jeg så nysgjerrig ;-)

Skal prøve å følge med på om episoden kommer igjen :-)

Jeg vet ikke om dette er til noen hjelp, men jeg har sett at det på rulleteksten etter showet (ihvertfall sto det det for noen år siden) str at man kan bestille "transcript" av programmet.

Mener å huske fra den gangen jeg hadde barselperm i forrige århundre at det skulle koste 5 dollar (?);-)

Sjekk ut Oprah.com

Skrevet

Jeg vet ikke om dette er til noen hjelp, men jeg har sett at det på rulleteksten etter showet (ihvertfall sto det det for noen år siden) str at man kan bestille "transcript" av programmet.

Mener å huske fra den gangen jeg hadde barselperm i forrige århundre at det skulle koste 5 dollar (?);-)

Sjekk ut Oprah.com

Men da blir det uten norsk tekst :-/

Skrevet

Men da blir det uten norsk tekst :-/

Ja, men det er ihvertfall _skriftlig_ ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...