MsMonroe Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Ja, du leste riktig. Idag klarte jeg det utrolige; å få chili i nesa. Og jeg er ikkje fem år.. (ikke spør hvordan det gikk til). Det gjorde helt forj*vlig vondt!! Verste jeg har opplevd! Dette til skrekk og advarsel! 0 Siter
Gjest HappyGangsta Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 He-he, det er ikke mye som skal til, nei... Prøvd å gni deg i øynene etter å ha skåret chili? 0 Siter
MsMonroe Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Skrevet 11. februar 2007 He-he, det er ikke mye som skal til, nei... Prøvd å gni deg i øynene etter å ha skåret chili? Nei, bare fått det i nesa Men frister ikke til å putte noen plass annet enn i pizzaen Prøvd selv? 0 Siter
Osiris Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Ikke prøv å sette inn en tampong etter at du har skjært chili heller. Det var helt for jævlig vondt. 0 Siter
MsMonroe Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Skrevet 11. februar 2007 Ikke prøv å sette inn en tampong etter at du har skjært chili heller. Det var helt for jævlig vondt. Shit. Las at det skulle hjelpe å spise youghurt.. Frista lite å prøve yoghurt i nesa, og iallefall der nede.. Hihi 0 Siter
keinstein Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Shit. Las at det skulle hjelpe å spise youghurt.. Frista lite å prøve yoghurt i nesa, og iallefall der nede.. Hihi Stoffet i chili, capsaicin, er fettløselig. Vann hjelper derfor ikke. Det er dessuten en sterk nervegift. Oppfunnet av planten for bare å tiltrekke et bestemt dyr kanskje. Eller det er et s k antibeitestoff som gjør at dyr og insekter ikke tar frukten. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 En kompis av meg måtte sånn tisse mens han kutta Chili. Det har han siden unngått, for å si det sånn. En heftig og smertefull opplevelse. 0 Siter
Gjest HappyGangsta Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Nei, bare fått det i nesa Men frister ikke til å putte noen plass annet enn i pizzaen Prøvd selv? Bare så vidt... Har merket det såpass fort at det ikke har blitt verre enn litt irriterende kløing. Men det har til og med vært etter at jeg har vasket hendene, så jeg tør ikke en gang tenke på åssen det vil være med fersk chili på hendene...! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.