Gå til innhold

Chili i nesa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, du leste riktig. Idag klarte jeg det utrolige; å få chili i nesa. Og jeg er ikkje fem år.. (ikke spør hvordan det gikk til).

Det gjorde helt forj*vlig vondt!! Verste jeg har opplevd!

Dette til skrekk og advarsel!

Gjest HappyGangsta
Skrevet

He-he, det er ikke mye som skal til, nei...

Prøvd å gni deg i øynene etter å ha skåret chili?

Skrevet

He-he, det er ikke mye som skal til, nei...

Prøvd å gni deg i øynene etter å ha skåret chili?

Nei, bare fått det i nesa ;) Men frister ikke til å putte noen plass annet enn i pizzaen :(

Prøvd selv?

Skrevet

Ikke prøv å sette inn en tampong etter at du har skjært chili heller. Det var helt for jævlig vondt.

Skrevet

Ikke prøv å sette inn en tampong etter at du har skjært chili heller. Det var helt for jævlig vondt.

Shit. Las at det skulle hjelpe å spise youghurt.. Frista lite å prøve yoghurt i nesa, og iallefall der nede.. Hihi :)

Skrevet

Shit. Las at det skulle hjelpe å spise youghurt.. Frista lite å prøve yoghurt i nesa, og iallefall der nede.. Hihi :)

Stoffet i chili, capsaicin, er fettløselig. Vann hjelper derfor ikke. Det er dessuten en sterk nervegift. Oppfunnet av planten for bare å tiltrekke et bestemt dyr kanskje. Eller det er et s k antibeitestoff som gjør at dyr og insekter ikke tar frukten.

Skrevet

En kompis av meg måtte sånn tisse mens han kutta Chili. Det har han siden unngått, for å si det sånn. En heftig og smertefull opplevelse.

Gjest HappyGangsta
Skrevet

Nei, bare fått det i nesa ;) Men frister ikke til å putte noen plass annet enn i pizzaen :(

Prøvd selv?

Bare så vidt... Har merket det såpass fort at det ikke har blitt verre enn litt irriterende kløing. Men det har til og med vært etter at jeg har vasket hendene, så jeg tør ikke en gang tenke på åssen det vil være med fersk chili på hendene...!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...