Gå til innhold

Irer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner noen irer?

Jeg tror de må være hyggelige folk! Sitter på puben og godsnakker med andre folk i landsbyen sin! Tar en guinness og synger The Wild Rover.

Kanskje et sted å flytte?

Skrevet

Eller Norge?

Jeg har hørt at der har alle på seg luer og går på ski fra morgen til kveld, og hvis de er heldige så møter de isbjørner de må sloss med.

Skrevet

Eller Norge?

Jeg har hørt at der har alle på seg luer og går på ski fra morgen til kveld, og hvis de er heldige så møter de isbjørner de må sloss med.

Og så har de ikke størm...

Skrevet

Eller Norge?

Tøft!

Eller hva med tyskerne? Spiser pølser, drikker øl av litersglass og synger Hitler-sanger.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Eller Norge?

Hehe, skulle akkurat til å skrive noe lignende.

Skrevet

Og så har de ikke størm...

Størm, er det noe nymotens greie? Det har ikke jeg heller tror jeg..?

Skrevet

Hehe, skulle akkurat til å skrive noe lignende.

Hånd og hanske, ost og kjeks, Peach og Pink.

Skrevet

Jeg bor i Danmark, og her har vi det. Det er derfor jeg vet hva det er. Det innebærer blant annet at man ikke trenger å legge ved i komfyren for å lage mat, og man trenger ikke oljelamper for å få lys i stua. Man bare skrur på en bryter og så lyser det i noe som kalles lyspærer. Praktisk!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er han derre utenriksministeren, Jonas Gahr Størme.

Skrevet

Jeg bor i Danmark, og her har vi det. Det er derfor jeg vet hva det er. Det innebærer blant annet at man ikke trenger å legge ved i komfyren for å lage mat, og man trenger ikke oljelamper for å få lys i stua. Man bare skrur på en bryter og så lyser det i noe som kalles lyspærer. Praktisk!

Ah, jeg tror jeg har hørt om det, men kalles ikke det "strøm"?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hånd og hanske, ost og kjeks, Peach og Pink.

*high five* :)

Skrevet

Det er han derre utenriksministeren, Jonas Gahr Størme.

Åh, jeg trodde det var en slags fisk.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Åh, jeg trodde det var en slags fisk.

Nei, han er da vel ikke fiskeriminister!

Skrevet

*Holder armene frem mot vedovnen for å varme seg* Jeg er mektig imponert over hvor langt danskene har kommet når det gjelder fremskritt altså!

Skrevet

Ah, jeg tror jeg har hørt om det, men kalles ikke det "strøm"?

Nei, jeg er ganske sikker på at det heter størm...

Skrevet

*Holder armene frem mot vedovnen for å varme seg* Jeg er mektig imponert over hvor langt danskene har kommet når det gjelder fremskritt altså!

Det er også normalt med vannklosett her. :-)

Skrevet

Europas feiteste folk. Noe dritt å havne sammen med på sydentur.

Skrevet

Nei, jeg er ganske sikker på at det heter størm...

Nuvel, hva det enn kalles så er jeg rimelig sikker på at det der fort går av moten igjen, slik de fleste "fantastiske" nyvinninger gjør.

Skrevet

Nuvel, hva det enn kalles så er jeg rimelig sikker på at det der fort går av moten igjen, slik de fleste "fantastiske" nyvinninger gjør.

Prøv det, og du klarer deg ikke uten! :-)

Eller ved nærmere ettertanke; da kan det bli vanskelig hvis du ikke kan beholde det.

Skrevet

Europas feiteste folk. Noe dritt å havne sammen med på sydentur.

Jah, faen, det er ingenting som er så surt som å ha gledet seg skikkelig til en sydentur, for så å oppdage at noen feite folk skal bo på samme hotellet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...