Gå til innhold

Svigerdatter søkes???

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058
Skrevet

På TV2 NÅ. Det er det flaueste jeg har sett i mitt liv!!! IIIIK!

Gjest det var ille
Skrevet

Flaueste? Enig.. at man ikke treffer sin utkårede på en pub, og må lete andre steder, greit. Men å kline dette utover tv-skjermene, det virket sprøtt og desperat.

Det var pinlig, men jeg ønsker dem alt godt. Fikk veldig vondt av dem.

Jeg har ikke sett tidligere programmer.

Skrevet

Flaueste? Enig.. at man ikke treffer sin utkårede på en pub, og må lete andre steder, greit. Men å kline dette utover tv-skjermene, det virket sprøtt og desperat.

Det var pinlig, men jeg ønsker dem alt godt. Fikk veldig vondt av dem.

Jeg har ikke sett tidligere programmer.

Alle episodene ligger ute på nett tv jeg har sett alle for 2 uker siden :)

Gjest det var ille
Skrevet

Huff da, var de andre programmene på samme måte?

Skrevet

Huff da, var de andre programmene på samme måte?

Ja de var veldig like synes jeg.

En av dem skulle jo finne seg kjæreste som skulle bo samen med ham og moren hans!

De på dette programmet er nok født til å bo evig sammen med sin mor hehe..

Gjest Oppgitt!
Skrevet

Da så du sikkert han som valgte hun som virket helt tilbakestående for noen program siden også?

Hvem i vide verden lager sånne tv-program med det som for meg ser ut som åndelig ressurssvake mennesker?

Rart det er lovlig å dumme ut folk sånn!

Gjest Influensa syk.......
Skrevet

Enig, dette urde aldri vært sendt på TV. Alle har rett på en kjæreste, men ikke akkurat lurt å brette ut alt på denne måten. Skikkelig TV til å le av i lunsjen. Dette blir for dumt.

Skrevet

Da så du sikkert han som valgte hun som virket helt tilbakestående for noen program siden også?

Hvem i vide verden lager sånne tv-program med det som for meg ser ut som åndelig ressurssvake mennesker?

Rart det er lovlig å dumme ut folk sånn!

Helt enig!

Skrevet

Fikk ikke sett det. Hva skjedde, var det værre enn vanlig? Går det i reprise?

Skrevet

Det er rett og slett trist at sånt selger, og at det lovlig å sende. Men jøss, det er moro å se på...

Enkelte burde vært beskyttet mot seg selv.

Skrevet

Jeg synes det er helt vanvittig flaut. Men jeg elsker å se flaue realityprogram.

Gjest Elextra
Skrevet

Så ikke denne episoden, men ha vært innom et par tidligere episoder.

Synes det rett og slett er pinlig å se på, og må bare zappe videre... Skikkelig grafsing i ressurssvake menneskers privatliv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...