Gå til innhold

Laseroperasjon av øya?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Har ikke gjort det selv, men har både søsken og venner som har gjort det. Totalt kjenner jeg vel 7-8 stykker, i ganske nær omgangskrets. Alle er fornøyd.

Ville nok vurdert det selv, om jeg hadde trengt mer enn lesebriller.

Skrevet

Fikk det gjort for 2 år siden. Er fornøyd. Synet bør ha vært stabilt i minst 5 år på forhånd.

Det eneste jeg er misfornøyd med er alle kampanjene og rabattene som dukket opp rett etterpå. Jeg måtte ut med 30.000..

Skrevet

Fikk det gjort for 2 år siden. Er fornøyd. Synet bør ha vært stabilt i minst 5 år på forhånd.

Det eneste jeg er misfornøyd med er alle kampanjene og rabattene som dukket opp rett etterpå. Jeg måtte ut med 30.000..

Hehe, hva koster det nå? Har hørt noen hevde man får til 8000 kr i Tyrkia, inkludert hotell og fly.

Skrevet

Det gjøres jo på få minutter, så det er sjukt dyrt med 30 000 synes jeg.

Er du våken mens operasjonen pågår?

Skrevet

Jada, helt våken. Men man får en valium eller to på forhånd, om man ønsker. Det gjør ikke vondt egentlig, det verste var lukta av svidd kjødd fra laseren. Og vakuumsuget på øyeeplet. Men det tar max 2 min på hvert øye, så det er overlevbart.

Dyrt, men det er jo spart inn etter noen år når man slipper kjøpe linser og briller.

Og helt klart verdt det når man kan sove seg en lur på sofaen og slippe å ha uttørkede, gjenklistrede øyne når man våkner. Og kunne lukke øynene på stranda. Gå på do om natta uten å famle etter brillene først. ;-)

Skrevet

Hehe, hva koster det nå? Har hørt noen hevde man får til 8000 kr i Tyrkia, inkludert hotell og fly.

Ja, det er nok ikke langt unna sannheten det. De tilbyr tannlegetjenester i tillegg nå, i Tyrkia altså. Alt i ett smekk!

Skrevet

Jeg betalte også 30.000.

Har det blitt billigere? Det har jeg heller ikke lyst til å høre om...

Skrevet

Jeg betalte også 30.000.

Har det blitt billigere? Det har jeg heller ikke lyst til å høre om...

Har sett en del reklameannonser ja, men det er vel egentlig ikke snakk om så mye mer enn 5000 i rabatt, såvidt jeg husker. Og det er jo lommerusk, eller hva ;-)

Skrevet

Man er veldig fornøyd med at det ikke varer lenger, hehe...

Ja, 30.000 er mye penger,- men jeg tror nok muligens at maskinene og utdannelsen koster litt.

Skrevet

Har sett en del reklameannonser ja, men det er vel egentlig ikke snakk om så mye mer enn 5000 i rabatt, såvidt jeg husker. Og det er jo lommerusk, eller hva ;-)

Ja, pytt ;-)

Skrevet

Jada, helt våken. Men man får en valium eller to på forhånd, om man ønsker. Det gjør ikke vondt egentlig, det verste var lukta av svidd kjødd fra laseren. Og vakuumsuget på øyeeplet. Men det tar max 2 min på hvert øye, så det er overlevbart.

Dyrt, men det er jo spart inn etter noen år når man slipper kjøpe linser og briller.

Og helt klart verdt det når man kan sove seg en lur på sofaen og slippe å ha uttørkede, gjenklistrede øyne når man våkner. Og kunne lukke øynene på stranda. Gå på do om natta uten å famle etter brillene først. ;-)

Spesielt det med å ikke kunne ta seg en høneblund om dagen er noe dritt.

Men får du problemer når du lukker øynene på stranda?

Skrevet

Man er veldig fornøyd med at det ikke varer lenger, hehe...

Ja, 30.000 er mye penger,- men jeg tror nok muligens at maskinene og utdannelsen koster litt.

Men etter hvert som flere og flere tar det, vil prisene synke kraftig.

Mange er redde for å dra til Tyrkia. De muslima der nede klarer vel ikke slike utføre slike krevende operasjoner, tenker de vel. Men jeg tror spesialister kan være flinke ikke bare i Norge.

Skrevet

Men etter hvert som flere og flere tar det, vil prisene synke kraftig.

Mange er redde for å dra til Tyrkia. De muslima der nede klarer vel ikke slike utføre slike krevende operasjoner, tenker de vel. Men jeg tror spesialister kan være flinke ikke bare i Norge.

"Men jeg tror spesialister kan være flinke ikke bare i Norge. "

Det er jeg helt enig i!

Likevel syntes jeg det var trygt å gjøre det her hjemme...

Skrevet

Spesielt det med å ikke kunne ta seg en høneblund om dagen er noe dritt.

Men får du problemer når du lukker øynene på stranda?

I det hele tatt å lukke øynene over en liten periode med linser på, var et problem. Men så har jeg litt tørre øyne også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...