Gjest kvitsymra Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Ja!! Yes!!! Ufattelig deilig å se at Ole Magnus ble først ferdig med naglene! Sannsynligheten er stor for at ei jente vinner. Har egentlig ingen favoritt, men blir litt sjarmert av Maranne(?), som nettopp var storbonde. :c) 0 Siter
Gjest tv-tittern Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 ja vi så det igår, leste om det her inne da ..... 0 Siter
Sofline Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har bare sett en hel episode, men skjønner hvorfor du er glad for at høn røk ut. 0 Siter
Elis31 Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Må si jeg beundrer de to litt som giftet seg i en alder av 23 år, da var ihvertfall ikke jeg moden nok. Virker som to svært fornuftige personer begge to. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Må si jeg beundrer de to litt som giftet seg i en alder av 23 år, da var ihvertfall ikke jeg moden nok. Virker som to svært fornuftige personer begge to. Da tenker jeg bare at de er så kristne at de måtte gifte seg for å i det hele tatt å få lov å sove i samme rom... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.