Gjest Haifa Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Vil så gjerne vite hvor mye kalorier det er i min daglige smoothie som jeg starter dagen med. Den inneholder følgende: 2 halve ferskener (fra boks - uten sukkerlaken) En banan Denne er enkel og knall god og tykk. Men hva inneholder den egentlig? Får en kickstart på dagen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest god helg Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Det vet jeg ikke, men du legger neppe på deg av en smoothie av og til. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det hadde nok vært bedre om du brukte ferske ferskener fra fruktdisken, de i boksen har nok trukket til seg ganske mye sukker fra laken. Men det høres godt ut! Blir den ikke veldig tykk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Den inneholder cirka 160-170 kalorier. Det er litt lite til frokost. Vil anbefale deg å drikke et glass melk, juice eller spise en lettyoghurt ved siden av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.