Gjest Haifa Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Vil så gjerne vite hvor mye kalorier det er i min daglige smoothie som jeg starter dagen med. Den inneholder følgende: 2 halve ferskener (fra boks - uten sukkerlaken) En banan Denne er enkel og knall god og tykk. Men hva inneholder den egentlig? Får en kickstart på dagen! 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Det vet jeg ikke, men du legger neppe på deg av en smoothie av og til. ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Det hadde nok vært bedre om du brukte ferske ferskener fra fruktdisken, de i boksen har nok trukket til seg ganske mye sukker fra laken. Men det høres godt ut! Blir den ikke veldig tykk? 0 Siter
flowy Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Den inneholder cirka 160-170 kalorier. Det er litt lite til frokost. Vil anbefale deg å drikke et glass melk, juice eller spise en lettyoghurt ved siden av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.