pekkaline Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har slettet mine favoritter på den bærbare pc pga min sønn låner den. Jeg hadde skrevet opp adressene for å legge de inn på den stasjonære, men den "viktigste" for meg får jeg selvfølgelig ikke. Noe om at domenet er tatt av noen. Kan jeg søke opp favoritter på pc selv om jeg har slettet dem??? Kan jeg 0 Siter
Gjest midjemål Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hvis du har slettet en favoritt så kan det bli vanskelig å finne den igjen. Hvis du hadde vært smart så hadde du istedet for å bruke dusteprogrammer som MSIE, installert Firefox og Foxmarks Bookmark Synchronizer https://addons.mozilla.org/firefox/2410/ 0 Siter
Katt-ja Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hvordan slettet du dem, da? Kanskje de ligger i recycle bin? 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Skrevet 13. februar 2007 Hvordan slettet du dem, da? Kanskje de ligger i recycle bin? Takk, skal sjekke! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.