Gå til innhold

Gutter med briller

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

4

• Lillemus

3

• Sofline

3

• carma

2

Mest aktive i denne tråden

Men de fleste bryr seg om det :-( For de fleste i klassen er det for eksempel uaktuelt å ha kjæreste med briller.

Optiker sier dessuten at når jeg bruker linser, bør jeg bruke avlastningsbriller når jeg leser, surfer o.l. Gjør dere det?

Hvor gammel er du? 14?

Tenkte sånn først jeg og, vel ikke så ille tanker som deg da, men ville ikke ha briller. Så jeg begynte med linser, men det gikk dårlig. Ble tørr i øya og synes det var knot å få de inn og ut - så kjøpte meg nye briller, noen dritstilige - og fått SÅ mye skryt av dem. Synes selv jeg ser bedre ut med briller nå enn uten. Samboern min har også kjøpt seg noen tøffe briller, og jeg synes han ble så sexy med dem. Det er jo så mange kule briller å få tak i nå! Briller er mote blitt, så det skal du ikke bekymre deg over. Du blir vant med det etter en liten stund. Eller så kan du jo prøve linser hvis du ikke vil bruke briller.

Tviler sterkt på at damer sorterer ut menn med briller - da er de ikke riktig navnla i hvert fall. :) Tror det bare er fjortisser som tenker sånn..

Annonse

Jeg har jo hatt kjærester før, men nå blir det dårligere odds. Det er faktisk sant, latterlig som det høres ut.

Hva slags briller bør jeg få da? Markert ramme, kun glass (skjule mest mulig), motebriller, sossebriller, farget glass?

TIPS?

Det må du nesten finne ut av hos optikeren. Prøv forskjllige tuper og finn ut hva du liker og hva som kler deg. Ikke alle kan ha samme type briller. Personlig liker jeg ikke sånne som liksom ikke skal synes.. Ikke farga glass heller.

Gjest kårern

Tenkte sånn først jeg og, vel ikke så ille tanker som deg da, men ville ikke ha briller. Så jeg begynte med linser, men det gikk dårlig. Ble tørr i øya og synes det var knot å få de inn og ut - så kjøpte meg nye briller, noen dritstilige - og fått SÅ mye skryt av dem. Synes selv jeg ser bedre ut med briller nå enn uten. Samboern min har også kjøpt seg noen tøffe briller, og jeg synes han ble så sexy med dem. Det er jo så mange kule briller å få tak i nå! Briller er mote blitt, så det skal du ikke bekymre deg over. Du blir vant med det etter en liten stund. Eller så kan du jo prøve linser hvis du ikke vil bruke briller.

Tviler sterkt på at damer sorterer ut menn med briller - da er de ikke riktig navnla i hvert fall. :) Tror det bare er fjortisser som tenker sånn..

Hvor kan jeg finne fete briller da?

Gjest kårern

For noe tøys. Da skulle ikke jeg hatt syn igjen så mye som jeg leser og jeg har hatt briller i over 20 år.

Kjæreste har jeg også!

"For noe tøys. Da skulle ikke jeg hatt syn igjen så mye som jeg leser og jeg har hatt briller i over 20 år."

Er du optiker? Med -1,75 føler jeg at jeg kan lese greit uten briller, faktisk kjennes det som om jeg sliter på øya hvis jeg bruker korreksjon.

"For noe tøys. Da skulle ikke jeg hatt syn igjen så mye som jeg leser og jeg har hatt briller i over 20 år."

Er du optiker? Med -1,75 føler jeg at jeg kan lese greit uten briller, faktisk kjennes det som om jeg sliter på øya hvis jeg bruker korreksjon.

Jeg er ikke optiker nei, men med -4 har jeg ikke sjangs til å lese uten briller gitt... Men synet har vært stabilt i flere år nå, så dårligere av lesingen har det nå ikke blitt.

Annonse

Gjest Kitty Cat 82

Gutter med briller som passer til ansiktet synes jeg bare blir kjekkere! En ser mer voksen og stilig ut!

Avhengig av ansiktsformen din, så ville jeg anbefalt deg å prøve noen rektangulære briller. Det er nesten bankers for gutter! Men bruk god tid, gå gjerne alene og prøv, eller ta med deg en venninne/kompis. Ikke gå på en lørdag, ta heller en dag etter skolen. Da er det større sjans for at du får full oppmerksomhet fra personalet!

Ikke kjøp brillene etter prisen, da ender du kanskje opp med noe som du ikke likte så godt, og så bruker du de ikke like mye som du skal fordi de ikke føles bra.

Og det ang. å ikke bruke briller når du leser. Lesesynet er "bedre" enn avstandssynet, så siden du ikke har så mye i minus enda, så kan optikeren ha anbefalt deg å lese uten briller for å skåne øynene. Men nå begynner du å få såpass at du burde ha briller på hele tiden!

Gå å få deg briller du! At jentene i klassen din sier at de ikke vil ha kjærester som har briller er bare tull! De har nok bare ikke kommet over fjortistendensene enda! (bare vent å se!)

Kjære vene, kvifor skulle ein ikkje ville ha ein kjæraste med briller? Det er da vel noko av det minst vesentlege å henge seg opp i.

Om du syns du ser rar ut, så ser du mykje rarare ut om du går og myser fordi du ikkje ser.

Det fins briller for einkvar stil, akkurat som klede og hårfrisyrer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...