Gå til innhold

skal ha visning..vindusvask i kulda..vsakebyrå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hva jeg gjør med mine gørrskitne oslo-indre-øst-vinduer når vi nå snart skal ha visning? Kan jo ikke vaske i minus ti utenfor? Men det ser heller ikke akkurat bra ut å ha det slik det er nå..

Jeg har egentlig termin om to uker..og visning om 1 måned..så vet jammen ikke hvor mye jeg orker og klarer å svinse rundt å pynte og vaske..for man må vel vaske "ned" leiligheten når mans kal ha visning? Kjøkkendører må vaskes, badevegger,,,sån at det ser litt mindre kjassent ut en nå hvert fall...men vet dere om noen som tar på seg slike jobber og til hvilken pris, noen som har erfaring?

Skrevet

Hvor stor er leiligheten?

Nedvask av samboerens gamle leilighet kostet 800 kr (hvitt) for ca. 40 kvadratmeter.

Skrevet

Jeg betalte 8000 for å få vasket ned leiligheten til foreldrene mine men den var utrolig møkkete, 70 kvm og helt uten møbler og gardiner. Lå ved et av Oslos mest forurensede steder.

Det var ikke svart da for overformynderiet måtte ha kvittering.

Skrevet

Hvor stor er leiligheten?

Nedvask av samboerens gamle leilighet kostet 800 kr (hvitt) for ca. 40 kvadratmeter.

Oj! Det var ikke verst pris! Betaler gledelig! Vår er 86kvm..

Vet du hva de het?

Skrevet

Oj! Det var ikke verst pris! Betaler gledelig! Vår er 86kvm..

Vet du hva de het?

Nei, desverre.

Skrevet

Til å vaske vinduene kan du bruke vindusspylervæske

Skrevet

Jeg brukte City Maid til å vaske ned kjøkkenet og badet mitt før jul.

De tar mellom 700 og 800 kr per time, men da er det to personer, så den reelle timeprisen blir jo halvparten.

I mitt tilfelle var det to utrolige effektive og grundige menn som tok seg av jobben, og jeg var veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg brukte City Maid til å vaske ned kjøkkenet og badet mitt før jul.

De tar mellom 700 og 800 kr per time, men da er det to personer, så den reelle timeprisen blir jo halvparten.

I mitt tilfelle var det to utrolige effektive og grundige menn som tok seg av jobben, og jeg var veldig fornøyd.

flott! takk for tipset!!!

Skrevet

En liten skvett brennvin skal visst også gjøre susen ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...