Gå til innhold

Er dette normale eller syke følelser/ reaksjoner?

Anbefalte innlegg

Gjest liten løve
Skrevet

Etter mange år der jeg stort sett har luftet mine problemer med psykisk syke venninner (fordi jeg var/ delvis er psykisk syk) har jeg mistet begrepet om hva som er normale reaksjoner/følelser og hva som ikke er det.

Vet rett og slett ikke hvordan mine friske venninner har opplevd lignende situasjoner.

Har truffet en mann. Vi er tiltrukket av hverandre men det er ikke den voldsomme forelskelsen. Tror vi begge er ganske klar over hva vi vil ha og føler at vi har funnet det i hverandre.

Selv om han sier at jeg ikke må misforstå det at vi ikke kan sees på en 5-6 dager fordi han har besøk av familie så begynner jeg å tenke at kanskje han ikke liker meg. Kanskje jeg ikke kan stole på at han snakker sant.

Skrevet

Hvorfor kan ikke du treffe familien hans da?

Jeg skjønner godt at du lurer litt, min kjære dro meg med på familiebesøk temmelig fort han. :o)

Skrevet

Sånn er det å være syk, bare tull og tøv av tanker som vaser runt i hodet. Du må godta at han må være sammen med familien uten deg.

Skrevet

Jeg skjønner godt at du lurer litt, min kjære dro meg med på familiebesøk temmelig fort han. :o)

Er ikke helt normalt å ta med noen på familiebesøk før en er i et forhold da....

Så selv om du opplevde dette så har ikke dette noe med hva som er normalt på gjøre...

Og til trådstarter- Helt normalt å ikke dra på fam. besøk med det første. Og også helt normalt om du er litt psyk.syk å ha tanker rundt dette :)

Skrevet

Er ikke helt normalt å ta med noen på familiebesøk før en er i et forhold da....

Så selv om du opplevde dette så har ikke dette noe med hva som er normalt på gjøre...

Og til trådstarter- Helt normalt å ikke dra på fam. besøk med det første. Og også helt normalt om du er litt psyk.syk å ha tanker rundt dette :)

Trodde de var i et forhold jeg, hvis de ikke er det blir jo saken en annen. Enig i det.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Folk er forskjellige sånn sett. Har en venninne som ikke fikk hilse på familien til kjæresten før de hadde forlovet seg. Da hadde de vært sammen i fire år!

Skrevet

Folk er forskjellige sånn sett. Har en venninne som ikke fikk hilse på familien til kjæresten før de hadde forlovet seg. Da hadde de vært sammen i fire år!

Da hadde jeg faktisk ikke satset på fyren tror jeg, jeg hadde nok mistenkt at det var noe alvorlig galt med familien hans ettersom jeg ikke fikk treffe dem før etter flere år!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Da hadde jeg faktisk ikke satset på fyren tror jeg, jeg hadde nok mistenkt at det var noe alvorlig galt med familien hans ettersom jeg ikke fikk treffe dem før etter flere år!

Hehe, ja, jeg hadde nok lurt litt jeg også. Særlig når det var flere av venninnene (blant annet jeg som er i slekt med fyren) som kjente familien godt. Dama hadde liketil gått i klasse med broren i tre år! Men, man er jo så forskjellige og tenker _veldig_ forskjellig om mange ting...

Selv ville jeg nok også stussa en del om jeg ble bedt hjem til typen veldig tidlig i et forhold også.

Skrevet

Ikke unormalt å ikke ville presentere kjæresten for familien før man er sikker på at det vil vare en stund. Det tok fire måneder før jeg møtte min kjæres familie, og seks måneder før han møtte min.

Men ja, tankene dine er ikke unormale.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...