Gå til innhold

Forslag til første-gangs blind-date? :-)

Anbefalte innlegg

Gjest sigarillia
Skrevet

Noen som har hatt date med noen de har møtt på nett? Vi skal treffes denne helgen. Gruer meg veldig. Hva skal vi prate om osv :-) Greit å møtes på kafe kanskje?

Skrevet

Ja, jeg har det. Nå har vi kjøpt hus og har en datter sammen... ;-)

(Neida.. det er ikke helt sant, vi møttes ikke for å date egentlig, men sånn kan det gå ;-) )

Café er et smart sted å møtes, på nøytral grunn. Det vil kanskje være naturlig å snakke om nettstedet dere møtte hverandre på, plukke opp tråden fra nett-samtaler o.l.?

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg traff flere til en helt uformell middag på en restaurant. Ikke noen fiiin restaurant, men italiens eller pizza-plass f.eks. Passet alltid på at noen visste hvor jeg var og hvem jeg traff og at de skulle ringe meg kl. 22 om de ikke hørte noe fra meg innen da. Man kan aldri være forsiktig nok.

Lykke til og kos deg da! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...