Gjest erndsa Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Kan man gå litt opp i vekt om man sykler på ergometersykkel en time pr. dag hvor jeg forbrenner ca. 500 kalorier? Sykler med puls som ligger mellom 140 og 150. Blir det da muskler som gjør at jeg veier med? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Du får ikke store tunge muskler av å sykle, så det virker veldig usannsynlig. Derimot forbrenner du 500 kalorier, og det bør vises på vekta. Dvs. at du bør gå ned i vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milliee Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 gikk ned 15 kg ved spinning (som jo er sykling) jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Du forbrenner fett, men du får litt muskler. Er du overvektig, blir du slankere av å spinne. Er du normalvektig, vil kanskje vekten gå litt opp, men ikke noe større. Dette skyldes at du får mer muskler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Man bygger ikke noe særlig større muskelmasse av å sykle på såpass lav intensistet. Men man kan jo risikere å bli i bedre form... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.