Gå til innhold

Hva skal jeg finne på nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei godtfolk!

Jeg er syk, forkjøla. Kjeder meg veldig. Har dere tips til hva jeg kan finne på?

Dette har jeg gjort til nå:

* vaska klær

* vaska gulvet og tørka støv

* sett på tv

Gjest Den sorte enke
Skrevet

Pakk godt på deg og ta deg en liten rusletur...

Pass på å ikke anstreng deg...

Kanskje du kan gå innom butikken å kjøpe deg noe som frister og et blad...så kan du ta med dette hjem sånn at du kan kose deg med go` samvittighet resten av dagen...

Og kanskje du kan lag deg en go` kopp kakao?

Go` bedring!

Skrevet

Pakk godt på deg og ta deg en liten rusletur...

Pass på å ikke anstreng deg...

Kanskje du kan gå innom butikken å kjøpe deg noe som frister og et blad...så kan du ta med dette hjem sånn at du kan kose deg med go` samvittighet resten av dagen...

Og kanskje du kan lag deg en go` kopp kakao?

Go` bedring!

Takk du! Ingen dum ide.

Gjest god bedring
Skrevet

Er du veldig forkjøla slik at du er slapp? Da bør du hvile deg.

Ellers kan du gå en tur.

Skrevet

Sove :)

Sette bilder inn i album

Lese en god bok

Bake muffins

Gjest trultemor26
Skrevet

Rydd i kjøkkenskap, rydd i kjøleskap.

Det burde jeg ha fått gjort hvertfall.

Gjest heffalumpen
Skrevet

*imponert* - vaska gulvet og tørka støv - det synes ejg er mer slitsomt enn å jobbe jeg... Du er flink. Kos deg med varm drikke og et blad!

Gjest ErduSyk?
Skrevet

Hva slags jobb har du egentlig som er mer krevende enn det husarbeide du har gjort? ;-)

Høres nesten ut som om du likeså godt kunne vært på jobb...

Men er man syk, bør man komme seg under et ullpledd og drikke masse te, som gjør at slimhinnene løsner og snørra blir tynnere. Basillene kommer seg fortere ut av kroppen så lenge man drikker mye under forskjølelse og her er te veldig bra!

God bedring!

Gjest MiaMariaa
Skrevet

Kanskje komme deg på jobb? Er du frisk nok til å gjøre det du nå har gjort, er du vel frisk nok til å gå på jobb også.

Skrevet

Hva slags jobb har du egentlig som er mer krevende enn det husarbeide du har gjort? ;-)

Høres nesten ut som om du likeså godt kunne vært på jobb...

Men er man syk, bør man komme seg under et ullpledd og drikke masse te, som gjør at slimhinnene løsner og snørra blir tynnere. Basillene kommer seg fortere ut av kroppen så lenge man drikker mye under forskjølelse og her er te veldig bra!

God bedring!

Jeg jobber ikke...

*ler* men te drikkes det mye av.

Skrevet

Kanskje komme deg på jobb? Er du frisk nok til å gjøre det du nå har gjort, er du vel frisk nok til å gå på jobb også.

Ja, har du en jobb til meg?

Gjest heffalumpen
Skrevet

Ja, har du en jobb til meg?

Godt svar :)

Lykke til..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...