Gå til innhold

Tilpassing av gifteringer

Anbefalte innlegg

Gjest Cinnamona på
Skrevet

Hvordan gjøres dette i praksis på graverte ringer som også har utskjæringer?

Lurer

Skrevet

Akkurat hvordan det gjøres er jeg jammen ikke sikker på, men når vi har gjort det har det alltid blitt flott resultat i alle fall ;o)

Skrevet

Jeg kikket på noen slike en gang, altså ringer med mønster på utsiden, og da sto det at de ikke kunne reguleres i etterkant på grunn av måten de var laget på.

Skrevet

Akkurat hvordan det gjøres er jeg jammen ikke sikker på, men når vi har gjort det har det alltid blitt flott resultat i alle fall ;o)

Godt å høre!

Skrevet

Jeg kikket på noen slike en gang, altså ringer med mønster på utsiden, og da sto det at de ikke kunne reguleres i etterkant på grunn av måten de var laget på.

Jeg håper ikke det er tilfelle med min, for de sa ikke noe om det da vi kjøpte dem. Jaja, den henger jo ikke akkurat og slenger :) Stikker innom gullsmeden i dag og hører etter.

Skrevet

Lever ringen inn til ein gullsmed. Dei gjer det gratis:-D

Skrevet

Lever ringen inn til ein gullsmed. Dei gjer det gratis:-D

De gjør det bare gratis hvis ringen er kjøpt i den aktuelle gullsmeden:)

Skrevet

De gjør det bare gratis hvis ringen er kjøpt i den aktuelle gullsmeden:)

Jepp :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...