Gjest Cinnamona på Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Hvordan gjøres dette i praksis på graverte ringer som også har utskjæringer? Lurer 0 Siter
nyca Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Akkurat hvordan det gjøres er jeg jammen ikke sikker på, men når vi har gjort det har det alltid blitt flott resultat i alle fall ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Jeg kikket på noen slike en gang, altså ringer med mønster på utsiden, og da sto det at de ikke kunne reguleres i etterkant på grunn av måten de var laget på. 0 Siter
Cinnamona Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Akkurat hvordan det gjøres er jeg jammen ikke sikker på, men når vi har gjort det har det alltid blitt flott resultat i alle fall ;o) Godt å høre! 0 Siter
Cinnamona Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Jeg kikket på noen slike en gang, altså ringer med mønster på utsiden, og da sto det at de ikke kunne reguleres i etterkant på grunn av måten de var laget på. Jeg håper ikke det er tilfelle med min, for de sa ikke noe om det da vi kjøpte dem. Jaja, den henger jo ikke akkurat og slenger Stikker innom gullsmeden i dag og hører etter. 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Lever ringen inn til ein gullsmed. Dei gjer det gratis:-D 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Lever ringen inn til ein gullsmed. Dei gjer det gratis:-D De gjør det bare gratis hvis ringen er kjøpt i den aktuelle gullsmeden:) 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 De gjør det bare gratis hvis ringen er kjøpt i den aktuelle gullsmeden:) Jepp :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.