Gjest tele2 kunde Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=164086 Så greit med gratis SMS og MMS .... håper Tele2 snart kommer etter. 0 Siter
stone Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Tele2 har et stort problem! De klarer ikke å fikse at mitt kontantkort blir tappet for penger! Anbefaler alle å følge nøye med på hva de betaler for hos Tele2. Selv er jeg over noen måneder blitt tappet for ca 100 kr. Joda, de returnerer pengene når jeg skriver til dem, men nå har det skjedd 4 ganger. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Tele2 har et stort problem! De klarer ikke å fikse at mitt kontantkort blir tappet for penger! Anbefaler alle å følge nøye med på hva de betaler for hos Tele2. Selv er jeg over noen måneder blitt tappet for ca 100 kr. Joda, de returnerer pengene når jeg skriver til dem, men nå har det skjedd 4 ganger. Akkurat det samme har skjedd min venninne, feil rett som det er i regninga. 0 Siter
stone Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Akkurat det samme har skjedd min venninne, feil rett som det er i regninga. Håper flere her kan skrive hvis de har opplevd det samme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.